Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z wyciekiem plynu chlodniczego. Bardzo duzo wycieka od strony zbiorniczka i zbiorniczek takze jest mokry z zewnatrz. Gdy odkrecilem kurek to wskaznik az wyskoczyl bo tyle za duzo bylo. Upuscilem go chyba ok 300ml. Po czym pomyslalem ze moze jest zapowietrzony wiec odkrecilem kurek i odpowietrznik ustawilem ogrzewanie na full i dolewalem plynu. ale mialem tylko ok 0,5l i dalej nic przez odpowietrznik nie wylecialo. zamknelem odpowietrznik wlaczylem na chwile silnik i zgasilem. W zbiorniczku znowu wskaznik az wyskoczyl od nadmiaru.

Dodam ze kurek i bagnet od oleju jest ok bez bialych nasadow. w zbiorniczku nie widze plam z oleju.

Od miesiaca mam to auto ale zaskoczylo mnie jak szyboo sie nagrzewa. wyjezdzam z garazu gdzie jest ok 15 stopni, na zewnatrz tylko 5 a ja po okolo 2km mam silnik juz rozgrzany.

Auto to 316i.

Innych objawow nie zauwazylem.

A pod autem nie plama a kaluza plynu. Czy bylo jego za duzo i gdzies znalazl wyjscie. czy jest zapowietrzony. Co o tym myslicie?

Opublikowano

To normalne, że na zagrzanym silniku wywala trochę płynu po odkręceniu korka.


Wyciek możesz mieć ze zbiorniczka wyrównawczego, oring cieknie albo pękł zbiorniczek.

:)
Opublikowano
Jutro jeszcze sprawdzę poprawne działanie chłodnicy. I jak będzie dobrze zacznę szukać właśnie gdzie płyn znalazł drogę ucieczki.
Opublikowano
Jutro jeszcze sprawdzę poprawne działanie chłodnicy. I jak będzie dobrze zacznę szukać właśnie gdzie płyn znalazł drogę ucieczki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skąd wniosek, że temperatura idealna? Czyli jaka? Jaki to silnik, m43tu czy n42/46?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jednak wszystko wskazuje że poszła uszczelka pod głowica. Albo nie daj Boże blok pekniety. Ciekawe jaki koszt będzie naprawy. Silnik to n46. O kosztach dowiem się około 7-8listopada. Auto ma 188tys.
Opublikowano

Mnie to wygląda na zapowietrzajacy się układ, a nie na uszczelkę pod głowicą :duh:

Prawidłową temperaturę sprawdzisz w teście zegarów co i jak znajdziesz na necie.

Jak odpowietrzales układ to plyn nie poleciał odpowiecznikiem = nie odpowietrzyles ukladu :!:

Cuda mogą się dziać bo bmw ma układ zamknięty, czyli musi być szczelny i prawidłowo odpowietrzony by działał jak nalezy.

Radzę porządnie odpowietrzyc układ następnie zagrażać silnik do temperatury roboczej i szukać nieszczelności.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.