Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy więc witam wszystkich.

 

W tej chwili pomykam szczytem współpracy polsko francuskiej poldkiem 1.9D (70KM) zwykły klepak citroena (bez turbo i innych uleprzeń) co do silnika nie mam zarzutu tylko buda sie sypie i trza coś zakombinować :? :mad2: Od zawsze ciągnęło mnie do BMW i mam zamiar zakupić BMW 325TDS :D Bęzyny nie chce wogóle bo Pb koszuje a uroki LPG tych wystrzałów i zaworów antywybuchowych to nie dla mnie.

 

Na co zwracać uwagę przy zakupie BMW TDS Forum poczytuję od kilku tygodni i użyłem :search: ale znalazłem naprawdę mało na temat kupna TDS-a. Wiem że pompy się sypią po ok. 250 000km i że trzeba uażać na turbiny. ale jak wyczuć kończącą żywot pompę albo sprężarkę? Czy lepiej pofatygować się do dojczlandi czy kupować u nas? Piszcie wszystko na temat TDS-ów. :modlitwa:

 

I najważniejsze ile trzeba przygotować kasy na 325 TDS ok.95r. aby tym jeździć a nie postawić w garażu i sie na nia gapić.

Opublikowano
Forum poczytuję od kilku tygodni i użyłem :search: ale znalazłem naprawdę mało na temat kupna TDS-a.

 

:duh: :mrgreen:

Mi na hasło "zakup TDS" wyskoczyło 1443! posty

na hasło "zakup" 491! a na "TDS" 1012!

Cholernie mało, tym bardziej, że jest jeszcze oddzielny link na Forum dotyczący zakupu BMW - używanego.

A co sie tyczy TDSa to zakup diesla zawsze bedzie trudniejszy od benzyny.

troche "chłodnego oka", wsparcie znajomego mechanika i przegląd w ASO.

A na oko...to Żyd umarł :twisted2: , z linków z fotkami nic się nie dowiesz o aucie, no może prawie. :8)

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
Mi na hasło "zakup TDS" wyskoczyło 1443! posty

na hasło "zakup" 491! a na "TDS" 1012!

:jawdrop:

 

:shock: :shock: :shock: Naucz mnie używać :search: bo mi wyskoczyło 7 wyników jak wpisałem zakup TDSa :cry2: :modlitwa:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4367

Bardzo fajne testy są tam opisane na benzynowce ale Co tam jest o TDSie??? Czy tak samo się je testuje(odnośnie silnika oczywiście) Bo ja nie mogę się doczytać :doh: Chyba że muszę iść do okulisty :worried:

 

Wiem że i tak do silnika się nie prześwietli mojego polda kupowałem od kumpla drugi kumpel odkupował od niego tez diesla bo miał 2 tyle że 3 lata starszego to w nim 3 silniki założył pierwszy wywalił kopyto przez blok drugi jeździł ok ale jak mu coś nie odwaliło to obroty mu falowały od 100 do 1000000 nawet zgasić go nieszło :duh: :jawdrop: w trzecim odbijał mu tak że 3 razy na dzień urywał tą zembatkę od rozrusznika aż w końcu mu założył bęzyne i sprzedał. a ja na moim mam 300 000km a drugie tyle pewnie jeszcze przejechał i jedyna naprawa to świece żarowe i tulejki w rozruszniku. A śmigał długo na redbulu u kumpla i u mnie potem rzepaczek on wszytko przetrawi :cool2: Ale jak ten rozrusznik mi siadł to chciałem sobie nowy założyć jak poszłem do sklepu (najtańszego w okolicy ) to powiedział że rozrusznik kosztuje 1900zł + koszty transportu :duh: :mad2: :jawdrop: no to nie chcę myślec jak tam pompa albo wtryski się wykończą to jaki będzie płacz i lament :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.