Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam e91 330xd 2007r. podczas wymiany świec żarowych zleciłem sprawdzenie komprechy na cylindrach ku moim ocza :

1 cylinder 25 bar

2 19 bar

3 19 bar

4 18 bar

5 19 bar

6 25 bar

dlaczego aż tak sie różnia dodam że ubywa mi troche płynu chłodniczego lecz spalin w płynie niema a przewody niesą napuchniete i ciśnienia niema , mleka również niema , czy to jest spowodowane uszczelka pod głowica ??? a druga rzecz podczas inspekcji komputera 4 wtrysk wykazał znaczny wzrost na granicy 5,25 po czy wtrysk został wysłany do sprawdzenia i wrucił z inf ze jest całkiem w dobrej kondycji dodam że auto niekopci spadku mocytez niema



PS. dodam ze po odpaleniu auta auto chodzi jak by chodziło na 5 garów strasznie nim telepie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciśnienie sprężania książkowe powinno oscylować w granicach 35 bar, nie wiem jaki masz przelot ale te 25 bar na wszystkich cylindrach to byłby sukces.

Obawiam się że może skończyć się na remoncie motoru.

Opublikowano
Powiedz mi czy jest możliwość wciągniecia tych blaszek co pracuja w kolektorze ssącym do komopry i uszkodzic układ co bd spowodowaniem spadku kompresji ?
Opublikowano
Tak prowadnice na których są te klapki a wrecz nity których sa mocowane mogo sie urwać/zrewac jak zwal tak zwal mogo dostac sie do komory spalania
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.