Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Jestem tu nowy lecz z ta marka jestem związany 12 lat. Mieszkam w Niemczech od 7 lat.Kilka dni temu stałem sie posiadaczem f01 750i z 2009r. Samochód od pierwszego właściciela, przebieg 140tkm. Książka serwisowa itd. Niestety auto ma uszkodzony silnik tzn. W swerwisie w Bmw Achen stwierdzili ze przeskoczył lancuch na jednej z głowic. Pytanie moje jest takie czy słyszał ktoś o podobnym problemie w silniku n63? I co kozę być powodem tego?
Opublikowano
Powodem jest to, że ten silnik to kibel. Wielu Ci napisze, że woleli kupić nowy aniżeli bawić się w remonty, które grubo przekroczą cenę nowego silnika.
Opublikowano
Słyszałem ze maja apetyt na olej lecz nigdy ze lancuch przeskakują wiec trochę mnie to dziwi bo wpisy w książce o wymianie oleju regularne itd
Opublikowano
No jeżeli wymiana łańcucha i ewentualnie zrobienie głowicy kosztuje ok 60 tysięcy to nie myślałem... nie każdego stać na takie rozwiązanie problemu.
Opublikowano
Jak nowy to nowy. Nie zakładałbym starych turbin czy wtrysków do nowego słupka. Tak czy inaczej auto juz śmiga. Lancuch przeskoczył na lewej głowicy na wałku wydechowym. Powód? Podpuszczona śruba koła vanosa na wydechowym wałku. Koszt całego remontu 200€ czyli nowe uszczelki pod deklami, śruba vanosa i blokada rozrządu. Naprawę wykonałem sam. Pozdrawiam pesymistów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.