Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam problem z e46.

Stojąc w miejscu na sprżęgle wbijam jedynke i jest taki głuche stuknięcie, tak samo przy 2 biegu na postoju. Podczas jazdy to problematyczne, bo nie da sie wrzucic biegu bez tego głuchego stuku, trzeba go zapinac bardzo odelikatnie i powoli zeby zmniejszyc stuk. Jest on wyrazny taki jakby głuchy, nie slychac nic metalicznego, . Co może być tego problemem? Dodam, że mam luz na wale napędowym coś takiego


rusza sie własnie tak wokol wlasnej osi i podejrzewam ze przy zapieciu biegu to moze on walic? Ale dlaczego takze na postoju i sprzęgle? Ewentualnie gdzie szukac przyczyny? Sprzeglo, skrzynia wal, dyfer czy tuleje?

Ten luz walu powinien taki byc? Łącznik elastyczny wyglada w porzadku.

Tak samo podczas jazdy przy gwaltownym dodaniu i odjeciu gazu slychac takie stukniecie gdzies z tyłu

Jest to dokladnie taki sam dzwik jak na tym filmiku 13 sekunda

tylko pojedynczy przy wrzucaniu tych biegów. Auto tez mi tak szarpie jak na filmiku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź tuleję nr 9 oraz mocowanie dyferencjału do podłogi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Sprawdź tuleję nr 9 oraz mocowanie dyferencjału do podłogi.

 

z tego co widzialem to ta tuleja nie jest sparciała, jak ją inaczej sprawdzić?

ten wał powinien mieć taki luz?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z reguły jest pęknięta, sprawdź dokładnie. Wałem zawsze można przekręcić w pewnym zakresie, to nie związku z luzem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z reguły jest pęknięta, sprawdź dokładnie. Wałem zawsze można przekręcić w pewnym zakresie, to nie związku z luzem.

 

dzisiaj na kanale ze znajomym sprawdzalismy ten stuk, skad dochodzi i wyszło na to, że jeżeli on trzymał wał w momencie kiedy ja zapinalem bieg, to tego stuku nie ma. Znajomy mówi, że to przez luzy w dyfrze na zębatkach.

Ruszając wałem ręką na biegu neutralnym jest sporo luz w osi jego obrotu, i ruszając tak mocno słychac wlasnie stukanie w dyfrze lekko metaliczne, i od strony skrzyni tez slychac. W ogole dlaczego sie kreci ten wał. Wałek skrzyni tez jest juz w zlym stanie ze pozwala sie krecic? Na luzie tak powinno byc ze ten walek sie obraca w skrzyni? bo jak sie ruszy walem to jest ten dzwiek z tej strony takze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.