Skocz do zawartości

F20 116i N13 2011r. - moduł FEM - awaria i wymiana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

W zeszłym tygodniu otwieram garaż chce jechać do pracy i nie dojechałem..... ciemno ! Samochód nie reaguje na kluczyk, otworzyłem drzwi z kluczyka tradycyjnego i dalej nic, żadna kontrolka się nie świeci, światła nie świecą, samochód nie odpala - ciemność ! A więc samochód na lawetę i wio do mechanika, po 7 dniach oczekiwania (!) jest diagnoza - padł moduł FEM (nr 61 35 9352 856 - 01) i tutaj zaczynają się schody. Podobno w tym module FEM jest zapisane jak to się dowiedziałem "wszystko" - kluczyki, numery itp. Mechanik ma się dowiedzieć czy da się zaadaptować używany moduł (cena około 250zł) jeśli się nie da to trzeba kupić nowy oryginalny (2500zł). I tutaj moje pytania:


- czy ktoś ma jakieś doświadczenia z wymianą modułu FEM ?

- czy da się zaadaptować używany moduł i wczytać wszystko co trzeba z mojego samochodu ?

- czy konieczna jest instalacja tylko i wyłącznie nowego modułu ?


Proszę o jakieś rady, trochę boli wydać 2500zł i nie chce robić tego niepotrzebnie jeśli jest możliwość instalacji używanego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W zeszłym tygodniu otwieram garaż chce jechać do pracy i nie dojechałem..... ciemno ! Samochód nie reaguje na kluczyk, otworzyłem drzwi z kluczyka tradycyjnego i dalej nic, żadna kontrolka się nie świeci, światła nie świecą, samochód nie odpala - ciemność !

padł moduł FEM

Tak po prostu pewnego dnia sam sterownik nie może umrzeć. Tam albo woda, albo ty coś ukrywasz. W takie terminy chyba za darmo robić, może ten mechanik tańczył z bebnem wokół maszyny 7 dni )) , masakra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.