Skocz do zawartości

Bicie kierownicy


Viedzmin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dłuższego czasu walczę w swoim iksie z biciem kierownicy. Już mam cale zawieszenie wymienione, tarcze (z przodu OEM, tył ate i klocki przód tył textar), łącznie z nowym konwerterem w skrzyni automatycznej plus zregenerowana skrzynia i dalej mam pojawiająco się znikające bicie kierownicy. Dodam ze wyważanie kół nie ma na to bicie żadnego wpływu. Raz ono się pojawia raz znika a ma to miejsce tak przy 100-110 km/h. Mechanik sam szuka. Nawet półośkę całą z przodu wymieniłem bo były opiłki metalu ale to bicie dalej jest i czuje, że nie pochodzi ono z układu zawieszenia a z układu kierowniczego, bo jak tylko skręcę koła lekko na trasie to na chwilę, czasem całkowicie, to bicie ustępuje. Dodam, że przekładnie kierowniczą mam zregenerowaną i nie ma na niej żadnych luzów. Łożyska z przodu też są nowe. Oprócz tego ten krzyżak kolumny kierowniczej też mam zregenerowany. Nie wiem może coś jeszcze jest w tej kolumnie kierowniczej? Bo ja już totalnie nie mam pomysłu. Poza tym tak jak napisałem, bicia te raz występują raz nie tak jakby coś wskakiwało/wyskakiwało z jakiejś zębatki albo cholera wie co...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi masz oryginały?Może za duża jest różnica w średnicy otworu felgi a miejscem jej osadzania na piaście. Takie moje przemyślenia ponieważ miałem podobny przypadek w innym samochodzie i to był winowajca.Bicie pojawiało się właśnie powyżej 110km/h. Też sprawdzałem tarcze,klocki,zawieszenie,wyważałem koła parę razy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.