Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w czasie jazdy temperatura gwałtownie wzrosła i po chwili poszedł dym z pod maski. Auto zostało zholowne wczoraj na parking, po kilku godzinach został dolany płyn. Dzisiaj chciałem zobaczyć czy po ostygnięciu auto odpali ale nic z tego, pod samochodem zastałem mokrą plamę, płyn wyciekł. Sprawdziłem bagnet i olej wydaje się być w porządku nie ma śladu wody więc myślę, że uszczelka pod głowicą jest cała. Zauważyłem, że wąż pod kolektorem jest nieszczelny przy samym mocowaniu (zdjęcie). Zaobserwowałem też, że po próbie odpalenia auta i przekręcenia kluczyka z powrotem na poziom "II" (załączenie prądu) słychać dziwny stały odgłos przez chwilę, w sumie nie wiem do czego to porównać. Jeżeli to nic nie mówi, mogę nagrać i wrzucić filmik jeśli coś to pomoże w zdiagnozowaniu problemu.

Jakie macie wstępne opinie? Tak żebym wiedział jaki budżet przyszykować.

BMW E46 320d, Combi 2005r.

http://e46forum.pl/images/upload/1eadfac060e8f74b19f8c383df6c4799.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź błędy na początek.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.