Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy 1 ;)

Moja jedynka 116i 2.0 benzyna. Strzela błędami. Przebieg około 185tyś km. Analiza komputerem wykazała błędy:

2AF9 - Czujnik tlenku azotu, kontrola w trybie opóźnienia - nieciągły

29E0 -Regulacja składu mieszkanki - nieciągły

30DE - Czujnik tlenku azotu, czujnik lambda przed katalizatorem,korelacja - nieciągły

2AFD - Czujnik tlenku azotu, kontrola w trybie opóźnienia - nieciągły

2AF9 - Czujnik tlenku azotu, kontrola w trybie opóźnienia - nieciągły


Próba jaka została prze zemnie wykonana to było wypalanie siarki. Pomogło na 500 km wtedy działała funkcja nawet Start/Stop pozwala wykryć czy samochód pracuje w dobrych warunkach. Próba była drugi raz, niestety już to nie pomogło.


Na przeglądzie wykonana została test spalin. Wyszło w granicach normy.

Niestety problem pozostaje bez rozwiązania, z moich obserwacji wzrosło spalanie.


Mechanik zasugerował jeszcze raz wypalić, wykonać dwa razy wypalanie jedna za drugą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W jaki sposób zrobiłeś wypalanie? Przy pomocy programu diagnostycznego?

Gdy nox jest trupem to pojawia się błąd 30DA oraz towarzyszą mu 2AF9, 2C6C, 2C7F.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.