Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie, jestem tu nowy i to mój pierwszy post.


W czerwcu regenerowałem 2 wtryskiwacze, a 2 zostały wymienione na używane, sprawdzane na maszynie, w bardzo dobrym stanie (przynajmniej tak powiedział mi gość z serwisu, niestety nie mam wydruków z maszyny).

Robione to było przy okazji tego, że puściła uszczelka pod jednym wtryskiwaczem, to było spowodowane tym, co widać na zdjęciu. Gniazdo wtryskiwacza numer 4 jest wyrobione, natomiast po założeniu nowej uszczelki i tych naprawionych wtrysków wszystko trzymało, samochód nie dymił, nie było znaków utraty mocy, korekcje wtryskiwaczy też były w przedziale 0-0,8.


Dzisiaj sprawdziłem wtryski, zaraz po odpaleniu samochodu, gdzie silnik miał 22 stopnie i otrzymałem na 4 cylindrze wartość -3,5 a na reszcie -1-1,5 co nie wygląda zbyt dobrze. Silnik chodzi równo i nie ma żadnych objawów widocznych gołym okiem. Pytanie, czy po prostu na zimnym silniku nie mierzy się korekcji, czy może warto się zająć tą głowicą?


Pozdrawiam serdecznie.


23ddc06cc0d62.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.