Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Około 2 miesiące temu kupiłem nowy akumulator Wapniowy 60Ah, jednak po około tygodniu zacząłem zauważać że zaczyna wylewać się woda z elektrolitami (ostatnio jak podniosłem maskę okazało się że wyżarło mi przewód od spryskiwaczy), pomyślałem że może to wina regulatora napięcia i akumulator się przeładowuje więc zmierzyłem napięcie na aku , oto co wyszło:

-Bez rozruchu i bez świateł - 12,7 V

-Na zapłonie z działającymi światłami mijania i radiem - 12,35 V

-Odpalony silnik 14,05V a z zaświeconymi światłami mijania 13,99V

-Przy 4 tyś obrotów wynik pozostaje taki sam czyli 13,99V (nie zwiększa się)

Samochód z elektroniki głównie posiada zegarek analogowy i radio xD Ma też sekwencyjną instalacje gazową ale po włączeniu jej prąd spada o jakieś 0,01V

Na akumulator posiadam gwarancję, ale teraz mam zagwozdkę czy to wina mojej instalacji elektrycznej czy akumulatora???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.