Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Siemka!


Miałem bardzo podobnie w swoim M62TuB35, tzn auto zostawiłem u swojego mechanika na tzw "pierwszy serwis", wymiana oleju, uszczelek kolektora oraz pokryw zaworów, katalizatory itd


Jak odebrałem auto, to na gazie przejechałem może z 10 km i brakło gazu. Zatankowałem do pełna, odpaliłem i po przełączeniu na gaz auto zaczęło trząść się na gazie i nie równo pracować, po czym przełączyło się na benzynę. Generalnie auto samo się nie chciało przełączyć na gaz, musiałem sam to zrobić przełącznikiem..

Podłączyłem w domu auto pod interfejs od gazu i co dziwne nie było tam nic, ani mapy od gazu, wtryski i czujniki temperatury nie zgadzały się z tym co jest zamontowane. Temperatury gazu i reduktora były jakieś z kosmosu...

Doszedłem do wniosku, że sam tego nie ogarnę,bo gaz na dwóch parownikach, plus instalacja na pojedynczych wtryskach to póki co dla mnie zbyt skomplikowane.

Wybrałem się do gazownika (bardzo ogarniętego) i okazało się, że sterownik od gazu się "zresetował", dosłownie był czysty. Żadnych map ani nic. 30 minut ustawiania i "siódema" pięknie śmiga na gazie :)

U Ciebie podejrzewam podobny problem, tzn wina sterownika. Myślę, że bez wizyty u kumatego gazownika się nie obejdzie.

U mnie instalacja STAG 300- ISA, wtryskiwacze HANA a reduktory Zavoli

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.