Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jako że drugi raz wyskoczył mi błąd silniczka VVT postanowiłem samodzielnie go wymienić, kupiłem oryginał plus uszczelkę od pokrywy zaworów.

Silniczek wymieniłem, wszystko złożone, niestety silnik nie chce odpalić...

Adaptacje robiłem poprzez włączenie zapłonu na 10s. Co mogło pójść nie tak? Przy wkręcaniu w ten półksiężyc lekko się obrócil, czy to może być przyczyną?

Odlaczalem ten silniczek, wyskakuje check engine, po ponownym podłączeniu i skasowaniu błędów VVT jest taki błąd na samej górze gdy sprawdzam wszystkie moduły: "92 VIRTSG92 ERROR ECU SERVICE NOT SUPPORTED".

Rozrusznik kręci, natomiast jest brak iskry na świecach, paliwo czuć jak się dłużej pokręci więc pompa też sprawna.

Bezpieczniki za schowkiem i przy sterowniku silnika sprawdzone,

są jeszcze gdzieś?

Porażka...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jakby ktoś miał podobną sytuację to przy zdejmowaniu pokrywy zaworów otworzyłem puszkę, w której znajduje się komputer silnika i wyciągnąłem kable do góry żeby była dłuższa wiązka i łatwiejszy demontaż pokrywy. Wypiął się kabel z kostki przy komputerze silnika, także radzę uważać dokonując takich operacji:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.