Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jechałem ostatnio autem i dałem mu buta na drugim biegu przy 2k obrotów i nagle jeb i telepanie całym autem. :lol: Na szczęście stało się to parę dni przed wizytą u mechanika (wymiana sprzęgła i dwumasy). Okazało się, że to poduszka lewa silnika się rozwaliła, ale na tyle się rozwaliła, że urwała śruby mocującę i silnik położył się na chłodniczce oleju.. mechanik powiedział, że udalo się wymieniać wszystko prócz jednej śruby od poduszki (dowiem się dokładnie dziś) i wkręcił dwie z trzech. Mówi, że trzeba wyciągać silnik, żeby się tam dostać.. :mad2:

Moje pytanie brzmi, czy mogę jeżdzić (ostrożnie) na dwóch z trzech śrubach łapy? Czy to jest na tyle ważne, że mam odstawić auto i czkeać do września, bo okres urlopowy :duh:

Opublikowano
Też urwałem... lewa łapa silnika (prawa jest na 4 sruby). Na szczęście udało sie bez wyciągania silnika ale juz powoli brałem taką opcję pod uwagę. Na 2 bym nie jeździł... zerwie je od nowa albo wyrwie dziurę w bloku (mało prawdopodobne ale wszystko możliwe).

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.