Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , potrzebuję pilnie pomocy , osoby która jest obeznana w inpie, iscie ,lub innym programie . Po zmianie Valvetronika trzyma mi obroty 1000 rpm, i wyskakuje check na zegarach . Podejrzewam ,że jest mu potrzebna adaptacja , jest może jakaś osoba na forum która to robiła i się na tym zna ? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Opublikowano
No i Panowie problem rozwiązany, przy szukaniu usterki wypadających zapłonów szukałem problemu w elektrozaworach zmiennej fazy , przekładanie i takie tam , okazało się że pociły się olejem , to przy okazji znalazłem podobnych wymiarów oringi i założyłem je spowrotem. Co się okazało że ssalo tamtędy lewe powietrze i dlatego wywalalo błędy i były wysokie obroty na biegu jalowym, założyłem oryginalne oringi- problem ustąpił, błędów brak , jeżeli ktoś będzie miał podobne problemy to proponuje sprawdzić membrany na porywach zaworowych, jeżeli są uszkodzone to auto potrafi nie równo pracować, mieć wysokie obroty , wywalać błędy A nawet dymic. A adaptacje valvetronica zrobiłem sam inpą, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.