Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW x5 e53 diesel 2003, przebieg 160k


Stukanie/metaliczne klikanie z okolicy pomiędzy silnikiem a chłodnicą - prawdopodobnie jedno z kół na pasku. Zdjąłem obudowę i zrobiłem filmik tutaj:





Jakieś wstępne uwagi? Co może być przyczyną i jak rozwiązać problem?

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/1wQSal5VdAE" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Opublikowano

Podjedź na jakiś warsztat to ci podniosą auto i zlokalizują usterkę . Przypuszczam że koło pasowe lub napinacz.


Ps. Zazdroszczę przebiegu , gdzie takie dają? :)))

Opublikowano

Podjechałem do mechanika i werdykt nie jest zbyt optymistyczny... szyna napinająca łańcuszka rozrządu (numer części: 11 31 2 247 332) albo coś w tej okolicy


Tylko, że ten mechanik również stwierdził, że to jest bardzo duża robota w tym modelu i pewnie taniej byłoby zrobić przekładkę silnika. Co o tym myślicie?


https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2325-mechanizm-ster-lancuch-sterujacy-gorny/vLN38821


P.S. Kupiłem ten samochód z przebiegiem 140,000 km dwa lata temu. Wyglądał na wiarygodny przebieg, ale czy jest to faktyczny przebieg? Nie wiem.

Opublikowano
OK, a jakaś bardziej konkretna sugestia? Przykładowo wyjaśnienie co trzeba rozebrać i jaki jest proces aby wymienić te elementy?... I ile czasu powinno zająć to dobremu mechanikowi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.