Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Temat założony trochę z przezorności, ale mam nadzieję, że rozwiejecie moje wątpliwości.


Mam opony typu runflat, które kończą swój żywot - na krawędzi zrobiła się dziura, której nie da się naprawić.

Powietrze nie schodzi jakoś natychmiastowo, ale po nocnym staniu w garażu ciśnienie spada do zera, a jazda w okolicach 40km/h sprawia, że słychać charakterystyczne włóczenie oponą.


I teraz moje głupie pytanie:

Czy przejazd na tej oponie tych zalecanych 60-80km przy niskiej prędkości jest bezpieczny? Miałem wcześniej standardowe opony stąd lekka panika przy jeździe z flakiem.

Czy szanse uszkodzenia felg są duże?

Czy jest szansa, że dam radę pojechać na tej oponie do pracy, czy lepiej nie ryzykować i znaleźć busa?


Ogólnie jak wygląda używanie runflatów w praktyce po przedziurawieniu.


Dziękuję za odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy niskiej prędkości nic pewnie się nie stanie nawet jesli opona się rozpadnie, w najgorszym przypadku staniesz na poboczu i wezwiesz pomoc.
Opublikowano

odpowiedz spozniona bo akurat kumpel w pracy mial podobne doswiadczenia.


mozna jezdzic - 3 dni dojezdzalem do pracy i zrobilem okolo 70km. wulkanizator stwierdzil ze felga nie ma sladow charakterystycznych dla jazdy na dziurawej oponie tak wiec mozna stwierdzic ze technologia sprawdza sie doskonale.

moze komus w przyszlosci sie przyda.


jeszcze raz dzieki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.