Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto pracuje nierówno przez kilka minut po starcie tylko na zimnym. Podczas jazdy nie rozgrzanym wypadają zapłony na obu bankach na prawie wszystkich garach.

Inpa pokazuje że roughness jest tylko na jednym garze.

Pytanie:

Czy przetarty wałek valvetronika na jednym zaworze będzie powodował wypadanie na 6 czy 7?

Opublikowano
walki mimosrdowe wycieraly sie w 4.4 i gdyby to byla jego wina obroty falowaly by caly czas a nie tylko na zimnym :wink: rozumim wypadanie zaplonu tez tylko na zimnym? moze byc to blachostka jak nastawinik valvetronika ale chyba bez sciagniecia pokrywy i rzucenia okiem na czesci mechaniczne sie nie obejdzie winna moze byc tez jakas sprezynka sprawdzisz przy okazji slizgi i napiecie lancucha ale tak jak mowie musial bys sciagnac pokrywe :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

No generalnie jak odpalam auto pierwszy raz to normalnie startuje, wchodzi na 1200 na kilka sekund, po kilku sekundach spada do 700 i po około minucie albo dwóch wchodzi na 500 obrotów i już wtedy zaczyna falować dość mocno. To wszystko dzieje się na postoju.

Zazwyczaj autem ruszam jak już obroty sobie zejdą do 700 no i po przejechaniu kilkuset metrów przy zdjęciu nogi z gazu wywala kontrolkę emisji i wyłącza chyba 90% cylindrów. Po wyłączeniu silnika i ponownym starcie kontrolki nie ma, a silnik znowu gra na wszystkie. W domu na kompie potem pokazuje misfire na 6-7 cylindrach.


Zmiana wartości minValveLift w inpie na większą wygładza obroty ale problem kontrolką emisji i wyłączaniu cylindrów dalej pozostaje.


Czy to koniecznie musi być wałek? Mogą to być dźwigienki pośrednie? Czy ciężko jest wymienić taki wałek i czy trzeba rozpinać rozrząd?

Opublikowano
Dla pewnosci zamien swiece i cewki 67 np z 1,2 posmigaj i zobacz czy dalej blad bedzie na tych cylindrach jesi tak pozostaje ci zrzucenie pokryw i bedziesz mial jak na dloni :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Już się w to bawiłem włącznie z wtryskami. Generalnie szykuje się do wymiany uszczelniaczy więc chciałem wszystko już za jednym razem zrobić
Opublikowano
Moje kolejne pytanie i największa zagwozdka. Czy jak ścisnę sprężynę zaworu narzędziem Aga valve stem seal tool to czy będę mógł wyjąć te dźwigienki i włożyć nowe bez większych problemów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.