Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

niedawno kupiłem BMW 530d z błędem aktywnej kierownicy, w całym układzie nie są wyczuwalne żadne luzy w czasie jazdy prowadzi się pewnie. Po przeczytaniu paru postów na forum zajrzałem u siebie do prawego nadkola okazało się ze są przerwane kable, po polutowaniu ich i skasowaniu błędów inpa na iDrive przestało wyskakiwać ze układ jest niesprawny a pojawiło się ze trzeba przeprowadzić inicjacje.

Odpaliłem Inpe i przy inicjacji układu dochodzę do momentu jak przez 60s trzeba ruszać kierownica lewo-prawo wtedy z pod maski słychać można powiedzieć ze pstrykniecie i wyskakuje błąd elektrycznego silniczka wspomagania (nr błędu 6134). I tu moje pytanie czy to oznacza ze silniczek padł i zostaje regeneracja maglownicy czy jest jeszcze coś co mógł bym sprawdzić lub zrobić ?

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano
Sprawdz wiazke pod maglem i wtyczki które wchodza do czujników na maglu bo tam tez lubia sie urywać kabelki.Ogólnie cała wiazka do sprawdzenia kabelek po kabelku. Pozdrawiam
Opublikowano
Ok w weekend jestem umówiony do znajomego co ma kanał i posprawdzam wszystkie przejścia na wiązce. Dam znać jakie będą postępy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.