Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Drodzy członkowie forum proszę pomóżcie mi. Od Listopada jestem posiadaczem BMW E90 2010 318i 143km.

Zaraz po zakupie zaczęły mi wyskakiwac błędy od sondy i vanos zawór dolotowy.

Byl sprawdzany rozrząd, i wymieniana prawa główka vanos ta od dolotu.

Pojeździłem trochę i zaczęło się dziać coraz gorzej. Samochód po nagrzaniu od 1500 do 2000 obrotów strasznie hałasuje jak grzechotka, hałas dobiega z góry silnika. I ostatnio jak hamowalem wyskoczyła mi czerwona kontrolka od ciśnienia oleju. Po podpięcie pod komputer pokazuje mi takie błędy.

2A98, 2A82, 2AF4, 2AF2, 2A76, 2AF6, 2AF6, 2A98, 30EA, 2A82, 30C1, 2A87

Ma ktoś jakiś pomysł? To moja 3 Bawaria i chyba na tym się skończy moja przygoda życiowa z bmw.

Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź.

Opublikowano

Na pierwszy ogień elektrozawory do wyczyszczenia.

Jeśli są czyste i nic się nie zmieni, to je odłącz i odpal auto, i zobacz czy dalej będzie hałas.

To regulatory z wcześniejszych silników benzynowych dało się regenerować. O tych z serii N ani nie słyszałem, że można regenerować, ani nie widziałem na forum, żeby ktoś miał z nimi problemy.


Do wymiany masz zawór regulacji ciśnienia oleju i sondę NOX (ewentualnie do wycięcia z softu).

Jaki przebieg?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.