Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Znając życie pewnie temat wałkowany 100 tysiecy raz, lecz ja nie mogłem nic konkretnego znaleźć w sieci na ten temat. Mianowicie ostatnimi dniami o 4 rano przy minus 15 wchodzę do samochodu wkładam kluczyk chcąc odpalić mojego 163 konnego klekota (e90 320d 2005r) ni z tąd ni z tamtąd wyskoczyły kontrolki czerwone poduszek powietrznych i napinacza pasów. Podczas jazdy przy nie zapiętych pasach nie ma dźwięku alarmującego. Byłem u Janusza elektroniki czyli na warsztacie podłączył komp diagnostyczny pokazało czujnik zapięcia pasa strona kierowcy. W dodatkowych opcjach zobaczył iż ten samo czujnik pokazuje ciągłość ze pas jest zapięty nawet jeśli go tam nie ma. Coś na kształt zwarcia. Polecił kupić nowy zamek pasa bezpieczeństwa i zamontować. Po powrocie do domu z ciekawości przełożyłem zamki z kierowcy na pasażera i odwrotnie. Po przekładce czujnik zapięcia pasa po stronie pasażera działa 100% (czyli niby ten zepsuty co janusz stwierdził) a ten od pasazera po stronie kierowcy wogole. Czyli coś jest nie tak. Przełożyłem spowrotem tak jak powinno być. W inpi-e pokazało mi błąd


E R R O R M E M O R Y --------------------------------------

Date: 26.03.2018 16:54:52 ECU: MRS5 JobStatus: OKAY Variant: MRS5 ------------------------------------------------------------

RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------



93BA Gurtkontakt Fahrer



Błąd da się usunąć i jest wszystko okej, lecz po rozruchu samochodu błąd wraca i denerwuje swoimi rażącymi kolorami na liczniku... :(


Pomóżcie doradzcie coś czy szukać bądz jak to zaradzić temu.

Opublikowano
Pisałem ze napinacz z czujnikiem zapięcia pasa jest okej bo działa po stronie pasażera jak go przełożyłem, a po stronie kierowcy już nie. Na czym polega wykodowanie ??
Opublikowano

czyli źle zrozumiałem w takim razie sprawdź przewody od kostki w fotelu do sterownika airbag, pewnie pod dywanem coś się przetarło.

Można wykodować nsc expertem ten obwód tak jak np tylne napinacze pasów czy tylne boczne w drzwiach. Z uwagi na to że taki modul airbag idzie w każdej e9x a różnica jest w kodowaniu obniża to koszty produkcji jaki i projektowanie części

Opublikowano
Okioki może coś postaram się poszukać w najbliższym czasie jak nie to na 9 kw ustawiłem się już z elektrykiem pewnym wiec może on zaradzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.