Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


ostatnio próbowałem zakodować kierunki USA w e46 lift, strasznie ciężko było się do tego zabrać, w e39 chwila roboty ...

Niestety coś musiałem namieszać w module od air bagu, MRS3 / MRS4,

kontrolka poduszki zaczęła mrugać, następnie się zapaliła, po usunięciu błędu kontrolka znika, po ponownym odpaleniu auta, znowu zaczyna mrugać i się zapala.


Kod błędu

134 mrsa vorne


Z tego co wyczytałem, coś z sumami kontrolnymi.


Moje pytanko, jak sprawdzić czy sumy kontrolne się zgadzają,

jest ktoś w stanie mi pomóc ?


Po połączeniu z e46, NCS staje się strasznie skomplikowany, nie jest to co zawsze po połączeniu z innym autem.

Niestety dlatego coś namieszałem ..


Proszę Was o pomoc.


Pozdraiwam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sumy kontrolne tylko sa do vin i ZCS (kody GM. SA, VN)

NCS dla E46 jest taki sam jak dla e39 tylko po 2001 roku zamiast ZCS w E46 jest FA/VO i jest to rozwiązanie jest proste, niż przeliczanie, dodawanie

kodów ZCS, kodowanie plikiem man jest identyczne jak dla e39

W e46 do 2001 przedlift moduły komunikacujne to EWS i KMB

w po lifcie moduły komunikacyjne to AKMB i ALSZ , i tu się najczęściej myla osoby jak dostana po lifta ponieważ wiekszość instrukcji jest na EWS

i próbuja kodowac przez EWS a tu zonk , nalezy wybrac AKMB i bedzie wszystko to samo jak w e39

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.