Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na początku dodam, iż jestem laikiem w kwestiach mechaniki samochodowej. Mam problem z odpaleniem swojego e39 525tds. Do rzeczy samochód jeździł normalnie wszystko było okej, miałem bardzo słaby akumulator więc odpalałem samochód z jumpboxa. Pare dni temu odpaliłem BMW i popracowało może z 5-10 min po czym zgasło, jumpbox(starter) nie pomagał więc spróbowałem ze znajomym odpalić go z kabli, po paru próbach zaskoczył. Popracował może z 30 sekund po odpięciu kabli i zgasł od tamtej pory, nie chce zapalić. Dodam, że próbowaliśmy wczoraj odpalić samochód na lince z drugiego biegu. Odpalił, po jednej próbie, silnik zaczął pracować myślałem, że wszystko jest okej, nagle po wciśnięciu pedału hamulca zgasł. Potem próbowałem znowu na lince i rzeczywiście samochód odpalał z drugiego biegu, tylko całkowity brak reakcji na pedał gazu, po wciśnięciu pedału sprzęgła auto gasło. Dzisiaj podłączyłem nowy akumulator, autko kręci i delikatnie szarpie(w sensie próbuje zaskoczyć), ale nie ma szans.

 

Proszę o pomoc i wyrozumiałość,

Z góry dziękuję

Opublikowano
Komputer i błędy.. Uklad paliwowy do sprawdzania, elektryka , bez diagsa i parametrów ciezko cokolwiek powiedzieć a z fusów wróżyć mozna.
Opublikowano
Paliwa jeszcze z 10l powinno być w baku tak pokazuje wskaźnik. Co do diagnostyki to e39 z 1997 roku i z tego co wiem nie było w nich obd2. Na line już go nie biorę, miałem bardzo słaby akumulator, teraz jest już nowy wstawiony.
Opublikowano
Zalej paliwa żeby było ponad 15 litrów i sprawdź wtedy. Z tego co tu na forum czytam, to często jest problem z pompką paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.