Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie po ściągnięciu węza przepustnicy zauważyłem, że przepustnica jest w pozycji otwartej nie zamyka się samochód muli brak kopa z tego, co wiem to raczej powinna być w pozycji przymkniętej na wolnych obrotach. Kupiłem drugą przepustnicę używaną i terze jest otwarta jak moja stara Po zagaszeniu auta coś brzęczy ci minutę i tak cały czas przestaje i ponownie po minucie zaczyna brzęczeć tak jak by jakiś przekaźnik parę dni temu odłączałem akumulator znajomy mówił, że to może być powodem coś z biegiem jałowym brak dębów w silniku węzę podciśnienia podłączone.

Może ktoś się spotkał z podobnym objawem.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:lol: Zrób zdjęcie o jakiej przepustnicy mówisz? Jeśli chodzi ci o klapę gaszącą to ona zamyka się tylko przy wyłączaniu kluczyka. Potem jest otwarta. Klapa gasząca to ta z napisami metal clip w silniku seri M. Następnie jest zawór EGR, ale to zamyka inaczej. W silnikach serii N wygląda to trochę inaczej

http://i66.tinypic.com/66iz9z.jpg

Opublikowano
Ok dzięki za pomoc ja to już ogarnąłem Przepustnica działa kupiłem drugą i jest ok., Ale znowu mam inny problem nie mogę się połączyć z samochodem i nie mogę znaleźć problemu samochód stał w garażu i po nocy zaczęły się dziać cuda kontrolka paliwa świeci brak paliwa brak wycieraczek brak mijania kontrolka bagażnika świeci otwarty bagażnik. Problem, że samochód muli to prawdopodobnie wężyk podciśnienia się odpiął, ale jutro to chyba ogarnę gdzieś przy turbinie. Piny w OBD2 ok nie mam pojęcia gdzie szukać tego połączenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.