Skocz do zawartości

328ci - kontrolka płynu chłodniczego


other

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno miałem problem z moją bunią - świeciła się kontrolka i grzała się. Na warsztacie zdiagnozowano problem z rolkami(zużyte) i pompą wody, termostat też już się nie nadawał.

Zostały wymienione 3 rolki, pompa, termostat, pasek i do tego nowy płyn. Po warsztacie problem z grzaniem znikł, kontrolka się nie świeciła. Natomiast problem z kontrolką wrócił po tygodniu - dwóch.

Temperatura cały czas trzyma pion, a płynu nie ubywa. Dodam, że kilka miesięcy temu zostało też wymienione visco.

Świeci się losowo i znika po chwili, raz pali się dłużej, raz krócej. Ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Jak się tego pozbyć? Groźne to czy nie?

 

2.8 Ci, 1999r.

 

Pozdro. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak jak napisał Goral1985win, kontroluj też temperaturę w teście 7.0 i daj znać jak wygląda podczas jazdy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał Goral1985win, kontroluj też temperaturę w teście 7.0 i daj znać jak wygląda podczas jazdy.

 

Więc tak, kontrolka zapaliła się już przy 70°, po czym na chwilę zgasła i zapaliła się przy 90°. Zgasła jeszcze tylko raz na moment, a potem całą drogę do domu była zapalona.

Całą trasę (w ruchu) temperatura utrzymywała się na 92° max, na światłach 96° i nie więcej. Więc chyba jest tak jak powinno być :cool2: Tylko ta kontrolka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy spokojnej jeździe powinno być 96-97 stopni, przy deptaniu ma spaść właśnie do ok 90-92 stopni (grzałka robi swoje). Wygląda na to, że masz powietrze w układzie. Możliwe, że mechanik nie przyłożył się do odpowietrzania.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy spokojnej jeździe powinno być 96-97 stopni, przy deptaniu ma spaść właśnie do ok 90-92 stopni (grzałka robi swoje). Wygląda na to, że masz powietrze w układzie. Możliwe, że mechanik nie przyłożył się do odpowietrzania.

 

Więc zostało mi tylko ją odpowietrzyć? :)

I takie jeszcze pytanie, bo u mnie ciężko z czasem. Czy jak będę na tym jeździł to może to jakoś zaszkodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak to wygląda jak nie masz ubytku płynu. Jak układ się nie przegrzewa to nic się nie stanie, obserwuj temperaturę w teście.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.