Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Aktualnie stalem sie posiadaczem bmw e87 116i.

Po 400 km od kupna okazalo sie ze uszkodzony jest hydronapinacz. Olej byl 10w40. Kupilem rozrzad i rozkrecilismy silnik. Okazalo sie ze panewki do wymiany oraz zawory. Jezeli wleje olej 0w lub 5w zeby byl ok z hydronapinaczem to podtarta pompa oleju nie poda tego oleju na glowice co skutkuje ze za kilka miesiecy bylo by to samo a nawet szybciej. I padla decyzja ze wymieniamy silnik. Napewno bedzie to silnik wiekszy. 2.0 w gore. I teraz jest pytanie do was: jakie silniki beda plug&play.? Jak ktos na forum posiada taki silnik to prosze o kontakt.

Najgorsze jest to ze nie moge odzyskac pieniedzy od kobiety ktora mi to sprzedala.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
P&p tylko taki sam, większy to komp, wiązka, skrzynia, wał, dyfer, hamulce, nawet zawias, ponieważ przy większym obciążeniu z przodu będzie źle amortyzował.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pomysl byl taki zeby zalozyc 2.0i. I teraz co mi potrzeba z calym osprzetem oraz czy mocowania silnika beda te same?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.