Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem tu nowy. Przepraszam za błędy jeśli jakieś popełnię dajcie znać A raz dwa je poprawię :twisted:

 

Napomnę Od razu iż przeszukując internety oraz forum do 2012r 3/4 postów kończyło się na wymianie czujników nas na oryginały. Tutaj próbuje uzyskać innej odpowiedzi :)

 

Mój problem polega na tym aby się upewnić co jest winowajcą. Auto to e39 sedan 2.0i m52b20 1996r. Przedlift z abs-em na szarych wtyczkach (wszystkie 4 czujniki oryginały siemensa) .

Miesiąc temu wymieniłem obydwa tylnie łożyska z piastami. Zamawiałem Skf-a. W środku były dwa nieotwierane łożyska firmy Koyo. Po wymianie świrował mi Abs oraz trakcja. Zapalały się obydwie kontrolki w czasie jazdy lub po najechaniu na dziurę lub podczas boksowania tylnych kół. Po zgłaszaniu i odpaleniu silnika kontrolki gasły. Problem cały czas powracał aż został (jeździłem 6-8 dni z takimi objawiami) i pojechałem do specjalisty od marki BMW na komputer. Wykazało że nie ma połączenia z prawym tylnym kołem. Od razu mi powiedział że to nie czujnik Abs bo nawet nie wykazuje błędu ani próby połączenia. Jakby nie było w ogóle tylnego prawego koła po wymianie łożyska. Czujnik abs działa (sprawdzałem omomierzem wartość zgodna)

Dlatego mam pytanie do was ludzi którzy mogą mi pomóc i wskazać czy winowajcą na 100% jest uszkodzony pierścień abs-u na łożysku czy może to być np. Sterownik lub geometria ???

Proszę o pomoc bo wykładamy sałatę cały czas na lemfordera,Skf-a i simensa A dalej bez absu i asc jeżdżę:/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

podczas poślizgu kół, kontrolka się zapali na chwilę, piszesz że fachman stwierdził że nie ma połączenia z prawym tylnym kołem, i że to nie czujnik, więc jaki błąd mu się zapisał powiązany z tym kołem? Inpa ładnie pokazuje prędkości z rotorów kół, wszystkie się kręcą?

Geometria nie ma tu nic do rzeczy. Czujniki ciężko wychodzą, ale jeżeli u Ciebie tego problemu nie ma, możesz przeskoczyć czujnikiem z lewego na prawe koło,

odpowiedź będzie od razu. Sterowniki tam się uszkadzają, ale dziwne jest to, że nie miałeś z tym problemu, do momentu zmiany piast

Opublikowano
Tutaj dam ciała pamiętam że kod błędu był 255 i nic więcej.podczas jazdy nue sprawdzałem odczytów. jutro zadzwonię i się spytam o więcej możliwe że podjadę jeszcze raz do niego . Po wymianie Piast kontrolki nie gasną ani po wyłączeniu włączeniu zapłonu A na kompie nie wyświetlało błędów czujników. Jutro postaram się zamienić czujniki abs lewo na prawo. Bezpośrednio po wymianie Piast podczas poślizgu trakcja działała tak jak piszesz. Ale z biegiem czasu coś się zknociło. Napisz proszę co oprócz dokładnych odczytów z komputera pomogłoby naświetlić sytuację A ja takie dane dostarczę :) no i dzieki za zainteresowanie! :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób chociaż zdjęcie tego błędu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.