Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla przyszlych z tym problemem ogarnolem juz sa 2 mozliwosci uszkodzona sonda albo zapchany katalizator u mnie pomogla autostrada i pedal w podloge☺
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Tak mam lpg ale podejrzewam ze delikatnie zapchal sie jak mi odma padla i olej poszedl w kolektor ssacy
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
najczesciej przez uszczelniacze zaworowe zaczynaja sie problemy z katami rozwiazniem moze byc wyciecie okienka i wybebeszenie kata pozniej dac emulatory na sonde badz wlutowac opornik nawet slyszalem ze mozna wykodowac odczyt z 2 sondy :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.