Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A wiec malo tutaj o 4kach no ale chyba zaczne, mam ten samochod od 30000 km i od niedawna ale za to bardzo wyraznie zaczal szarpac (tak jakby na skunde przerywal na jakims cylindrze), rzecz sie dzieje glownie podczas przyspieszania, chociaz przy stalych obrotach tez sie zdary. Problem wystepuje na kazdym biegu, prawie go nie da sie odczuc na zimnym silniku i mam wrazenie ze jest coraz gorzej. Zdarza sie to nie regularnie, czasem co 10, czasem 40 sekund, zzawsze jedno szarpniecie.

Auto bylo idealne do teraz...

Na dzien dzisiejszy lokalni najlepsi mechanicy twierdzili i wymienili dwumas ze sprzeglem, czytalem i to pomagalo w takiej sytuacji majac E90.... niestety mi nie pomoglo z moja F32.

 

Auto zalamka, oni sie poddali i nie do konca wiem co dalej ronic, jedyne pbledy jakie mam to swiece zarowe kiedys i to wszystko, nic innego nie ma ani sie nie swieci.

 

Auto

BMW 420D X Drive 2013 Grudzien, rzeczna skrzynia

 

 

 

WKLEILEM W ZLYM DZIALE, DO ADMIN, MOZNA PRZENIESC DO GLOWNEGO DZIALU W F32 ?

Edytowane przez ostrom
Opublikowano

Jaki masz przebieg obecnie?

 

Czy dzieje sie tak przy gwałtowym ruszaniu w okolicach 80 km/h?

 

Czy masz identyczne biezniki opon i wysokość z przodu i tyłu?

 

Ja obstawiam Xdrive.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Z przodu mam 225 40 19, tyl 255 35 19, czyli fabrczna konfiguracja przod jedna opona jest nowa, druga 4/5 mm tyl wszystkie maja 4 mm.

Kazda predkosc i nawet wolne przyspieszanie, od samego dolu

Opublikowano
A dawno wymieniłeś ta oponę z przodu ? Bo niestety ksyDrajw jest wrażliwy na to i może po prostu skrzynka Ci pada.
Opublikowano

Tak sie sklada ze doslownie przed tym zanim sie zaczal caly ten cyrk, ale poprzednia opona byla troche zjechana na boku (schodzilo z niej powietrze i po kilku razach kupilem nowa opone) wiec moglem nie zauwazyc tych objawow przed wymiana.

 

Dostalem aktualizacje z serwisu i maja problemy z odczytami przeplywomierza.... Wiec moze to kolejny trop, wtryski sa ok, wszystko inne sprawdzili, a na live data przeplywomierz pokazuje rozne dziwne odczyty.

Zamowilem juz kolejna opone taka sama nowa jak ta lewa z przodu,

musze dodac od siebie ze wymiary 225 40 19 89Y sa takie same co opona po prawej stronie ale bieznik ma inny ksztalt.... W angli gdzie mieszkam jest to legalne.

Dzisiaj zamowilem dokladnie taka sama jak ta nowa.

 

Dziekuje za trop

Opublikowano
Tak sie sklada ze doslownie przed tym zanim sie zaczal caly ten cyrk, ale poprzednia opona byla troche zjechana na boku (schodzilo z niej powietrze i po kilku razach kupilem nowa opone) wiec moglem nie zauwazyc tych objawow przed wymiana.

 

Dostalem aktualizacje z serwisu i maja problemy z odczytami przeplywomierza.... Wiec moze to kolejny trop, wtryski sa ok, wszystko inne sprawdzili, a na live data przeplywomierz pokazuje rozne dziwne odczyty.

Zamowilem juz kolejna opone taka sama nowa jak ta lewa z przodu,

musze dodac od siebie ze wymiary 225 40 19 89Y sa takie same co opona po prawej stronie ale bieznik ma inny ksztalt.... W angli gdzie mieszkam jest to legalne.

Dzisiaj zamowilem dokladnie taka sama jak ta nowa.

 

Dziekuje za trop

 

To sam sobie odpowiedziałeś. Xdrive musi mieć prawie identyczne opony nie tylko na osi ale na przód/tył. BMW dopuszcza chyba do 1 mm róznicy i to pomiędzy osiami, a nie 4 mm róznicy na jednej osi.

 

Kup 4 nowe opony identyczne (nie mogą też być mieszane gumy pomiędzy osiami, inne na przodzie, a inne na tyle).

Pozdrawiam


Maciek

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.