Skocz do zawartości

730D GA6HP26Z Turbine speed sensor i Parking lock sensor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Z rana po nocu atakuje mnie od kilku dni blad skrzyni - uszkodzona skrzynia. Od kupienia auta minal tydzien i blad pojawil sie do teraz 3 razy. 2 razy jak sie pojawil to po kilku sekundach zniknal. Podczas tego bledu jak wlaczylem zaplon to joystick zaczal wariowac i przerzucac jak szalony.

 

Dzisiaj jak mnie zaatakowal to trzymal ok. 30 min. Moglem jechac ale czulem sie jakkbym ciagnal 3 przyczepy. Jak wrzucilem sport to joystick wracal na D.

 

Po odpaleniu ISTA:

 

1. Parking lock sensor line L4 faulty

2. Turbine speed sensor - open circuit ....

 

http://thumb.ibb.co/cjGVEw/Errors.jpg http://thumb.ibb.co/igq1Mb/Parking_lock_sensor_line_4.jpg http://thumb.ibb.co/gd9vgb/Position_sensor_ABL.jpg http://thumb.ibb.co/bGZT1b/Speed_sensor_ABL.jpg http://thumb.ibb.co/jWAOZw/Turbine_speed_sensor_open_circuit_etc.jpg

 

Gdzies tam wyczytalem, ze puscic moze uszczelka mechatronika lub moze pomoc update EGS.

 

Czy to ewidentnie jest mechatronik do naprawy czy moze sama wtyczka tego czujnik predkosci turbiny? Dlaczego ten joystick swiruje? Jak blad odpusci to mozna jechac i auto chodzi jak dzik.

 

Czasami jeszcze obroty mi swiruja na obrotach nominalnych jak stoje.

 

Nie wiem czy to konwerter czy moze od nastawnika klapek, ktory musze wymienic.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.