Skocz do zawartości

F01 N57 Błąd EGR


KrzysiekR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dzisiaj wywaliło mi check engine. Podpiąłem komputer i wywaliło błąd

 

257E00 Sygnał czujnika położenia starownika EGR - obieg otwarty/zwarcie do masy

 

Wychodzi na to, że musze kupić nowy zawór EGR ?? nr 7810871 lub 7805447

 

Jeszcze były błędy:

 

279100 - wiarygodność klap wirnika-błąd mechaniczny w czasie wyuczenia ustawien

253400 - położenie nastawnika klapy wirnika-za mocne zamkniecie klap wirnika/dodatnie odchylenie

 

Co polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Tobie to samo co robilem 2 dni temu w 730D.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=334562

 

1. Czyszczenie kolektora i klapek.

2. Czyszczenie EGR i sprawdzenie wiazki skoro blad masy.

 

Ja jutro podmieniam nastawnik klapek bo moj nawet po czyszczeniu klapek wali bledami. Myslalem, ze to przez zabrudzone klapki ma opory ale jednak nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd obieg otwarty to tak jakby wtyczką gdzies była walnieta. Wczoraj miałem zabawę z wtyczką czujnika temperatury. Musiałem poprawić przewody. Na szczęście diagnostyka czujnika to prosta sprawa. Na przewodach musi być 3.3V i około 3 ohma dla czujnika przy 20 st. Mi napięcie znikało na wtyczce.

 

Zobacz w ISTA jak sprawdzić wiazke zanim kupisz egr.

 

P.s. jak miałeś ustawione klapki jak skrecales kolektor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem EGR na nowy. Błędu Egr już nie mam. Teraz są dwa błędy:

 

279100 - Wiarygodność klap wirnika-Błąd mechaniczny w czasie wyuczenia ustawień

253400 - Położenie nastawnika klapy wirnika-Za mocne zamknięcie klap wirnika/Dodatnie odchylenie

 

Czy podczas składania po czyszczeniu kolektora coś żle zrobiłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapki były zamknięte.

Wymusiłem dopalanie DPF i błędy znikneły. Ale teraz pojawiły się inne błądy:

258400-sygnał czujnika temperatury spalin przed katolizatorem-za wysoki sygnał

245700-system filtra czastek-filtr czastek podatny na wysokie obcizenie (wysokie zwrotne spalin)

 

Czyżby dpf się kończył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.