Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem ze jak jest podstawa pod zbiorniczkiem plynu wyrownawczego , ta na ktora epycha sie zbiorniczek od dolu to po jej odchyleniu palcrm na tym mniejszym otworze zbiorniczka wylatuje plyn. Zbiorniczek mam prawie nowy maile i na pewno mial oring na tym duzym otworze a na malym raczej nie? Ta podstawa do wymiany? Ma ona jakis oring w zestawie? Czy moze to normalne ze po odchyleniu plyn leci a podczas jazdy jest ok? Tymbardziej ze klamra spina zbiotniczek tylko na tym duzym otworze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No niestety w zbiorniczkach meyle to jest właśnie problem. Nie pękają, ale ciekną przez gówniane oringi. Te oringi nie są w podstawie tylko w zbiorniczku. Najlepiej to przełóż ze starego oryginalne BMW. Drugie rozwiązanie to wymiana tych orinigów, polecam od razu obu, na kupione w sklepie. Wymiary gdzieś podawałem. Albo tu albo na bmw-sport. Jak nie znajgdziesz to jutro poszukam. Wymieniałem swoje w wakacje i udało się zatamować wycieki.
Opublikowano

Niestety nie mam pojecia gdzie te oringi kupic. U mnie w okolicy nie dostane bo tam sa cjyba takie jakby stozkowe

Dodam jeszcze ze u mnie chyba nie leci z tego miejsca w czasie jazdy chyba tylko jak wejde pod auta i np pociagne palcem srube spustowa to wtesy jakby sie oring odchylal i wylatuje ale chyba nie powinno tak byc

 

O te wymiary pewnie chodzi

22x3.5 mm (7/8x9/64 in) (0.8750x0.1406 in)

38x4.0 mm (1,1/2x5/32 in) (1.5000x0.1563 in)

 

Tego 38x4 kupilem tego 22x3,5 nie idzie dostac na moejscu nigdzie.

Do tego nie wiem co oznaczaja te symbole w nawiasach

Chcialbym tez kupic jakies dobre oringi zeby za miesiac

znow nie lecialo. Pomoze ktos?

 

http://www.oringi.sklep.pl/sklep/index.php/produkt/oring-2022x353-fpm

 

A cos takiego? Tylko nie wiem co oznacza to 20,22mm i te rozmiary np 38x4 to ma byc 38 wewnatrz tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawa z tymi wyciekami wygląda tak, że gdy ciecz się nagrzeje to wszystko się uszczelnia. Cieknie tylko jak ruszysz zbiorniczkiem, albo jak sinik jest zimny, jak jest już mocno zmęczony oring. Wymiary oringu to (srednica wewnętrzna x grubość). W oryginale są takie 38x4 większy, a mniejszego 22x3,5. To są wymiary w mm. To w nawiasach to przeliczone na cale. Takie zamontowałem, ale po kilku tygodniach jeżdżenia okazało się że duży oring jest ok i nie cieknie, ale mały puszcze dalej. Wymieniłem go na 21x4 i teraz jest sucho. Wiadomo zbiorniczek wchodził bardzo ciasno i trzeba było wszystko posmarować, żeby dobrze weszło, ale teraz nie cieknie od wakacji. Oringi kupowałem w różnych sklepach, ale wszystkie wyglądają żę to jest identyko. To nie są stożkowe, tylko zwykłe okrągłe gumy. Stożki to się robią z tych firmy Mahle po kilku latach. Jak je u mnie wyciągnąłem to też myślałem że to jakieś kwadraty:) Kup sobie 38x4 oraz te dwa małe. Jak nie dasz rady wcisnąć tego 21x4 to załóż 22x3,5, ale on u mnie ciekł.
Opublikowano
Ja ten zbiorniczke mam od kilku miesiecy. Ale mi chodzi czy to maja byc zwykle oringi czy jakies na wysokoa temperature. Jakie kupowalea i gdzie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupowałem lokalnie w mieście i na tej stronie co podałeś. Wyboru tych rozmiarów nie ma zbytnio i możesz kupić tylko z mieszanki NBR70. Ja innych nie znalazłem. Myśle że używane z uszkodzonego oryginalnego zbiorniczka, były by bardziej wytrzymałe. Pewnie są bardziej odporne na temperature niż te z NBR70. Teoretycznie NBR jest do max 120 stopni, a płyn chłodzący koło 100 ma , wiec na styk. Nie udało mi się dorwać nic lepszego.
Opublikowano
Sa tam jakies fluorowe do 250 stopni z tego ci patrzylem ale nie wiem czy one sie do tego nadaja. Jeaki chodzi o ori to mam zbiorniczek z oringami z innego auta . Mysliaz ze to sie sprawdzi? Oring nie wyglada najlepiej ale wlewalem wody i nie cieknie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, ale w tym rozmiarze tych fluorowych nie ma. Zbliżony najbliższy rozmiar to ten co wkleiłeś 20,22x3,53. Brakuje mu 2mm średnicy wewnętrznej, a tyle gumy nie jest elastyczne ze sobie to rościągniesz. Nikt nigdy nie pisał, że oryginał mu ciekł od spodu, tylko że pękł. Te co od spodu ciekną to meyle, ale za to nie pękają:)
Opublikowano
No mi samo z siebie tez nie cieknie tylko jak to ruszs reka na bok. To moze wlozyc ten oryginal uzywany bedzie najlepiej. Myslal czlowiek glupi kupie zamiennik to tylko kawalek plastiku a tu prosze a moglem kupic oryginal.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Sprawuja ci sie do tej pory te oringi zwykle i nic sie nie dzieje. Bo z tego co wyszukalem to one wytrzumuja tylko do 100stopni a tylko chwilowo do 120 a z tego co pamietam m43tu u mnie jest 105 stopni pion:)
Opublikowano
Udalo mi sie zdobyc te oringi odporne na wysoka temperature narazie wcisnalem takie jak byly oryginalnie czyli 22x3,5 i 38x4. Bardzo ciasno wchodzilo, trzeba bylo eciskac jeden od gory a drugi od dolu mimo posmarowania. Mam tez ten 24x1 ale uzanalem ze moze lepiej faryki nie poprawiac:) za jakis czas sie okaze co i jak:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No u mnie jest sucho jak do tej pory. Ja mam diesla więc on ma normalnie 88 stopni. Jak jadę dluzej ponad 160 to temperatura wzrasta, ale 100 raczej nie przekracza.
Opublikowano
I tak mi przez dwa dni leciutko ubylo chyba ze sie odpowietrzal jeszcze a juz wymienilem zbiorniczek, chlodnice, gorny waz, termostat, waz i krociec z tylu silnika. Zostaly stare tylko praktycznie krocce z boku bloki za alternatorem co by moglo cos leciec tak ze nie widac bo na dolnym wezu zbiorniczka i wezu od duzego obiegu na dole chlodnicy wyciekow brak. U ciebie ten mniejszy oring ciekl po czasie czy od razu? Z tego co wiel diesel nie mial takich problemow z ukladem chlodzenia jak benzyna. Niestety jedyny 3.0d jaki by mnie zadowolil za duzo pali jak dla mnie. Mam zamiar zmienic na r6 m54 zobaczymy co tam sie bedzie dzialo hehe:) bo m52 niby dobre ale chyba za stare zeby to kupowac:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
m52 niby dobre ale chyba za stare zeby to kupowac:)

A to ciekawe stwierdzenie :lol: a jak wytłumaczysz, że 90 % osób na tym forum chciałoby mieć e30 z r6 w znośnym stanie?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak u mnie ten mały ciekł. Kilka dni było ok. Sprawdziłem chyba po tygodniu to już było mokro. Teraz od czasu wymiany sucho i nareszcie nie ubywa płynu:)
Opublikowano

Maniek co ma do tego e30 jak ja myslalem tylko i wylacznie o e46 i co mam zmieniac przed lifta na przed lifta? Wiem ze to dobry motor nawet bardzo ale swoje lata maja juz te e46 z tym silnikiem. Ogolnie tez wiem ze maja swoje lata nawet te po lifcie. Dlatego mowie ze nie bede miec wyboru i zostanie mi m54 z modlitwa o pierscienie. Wiadomo ze bym wolal miec m52 gdyby tylko bylo w mlodszych autach:)


Co do zbiorniczka jak narazie przez ostatnie dwa dni nie ubylo nawet 1mm :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Maniek co ma do tego e30

Ma to do tego, że rocznikiem się nie jeździ i ogólnie jest tak, że im auta są nowsze tym więcej stwarzają problemów, jest to spowodowane poziomem skomplikowania i ekologią.

mam zmieniac przed lifta na przed lifta?

Ja to w ogóle zwariowałem, bo zmieniłem polifta na przedlifta :lol: w sumie to go mam cały czas, ale prawie nie jeździ, bo wybieram ten starszy (gorszy?) :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No nie jezdzi sie ale naprawde jak szukam ciezko znalezc przed lifta igle na sprzedaz:) nie wiem przemysle to jeszcze ale zalezy mi na roczniku. Tez juz w sumie raz zmienilem polifta 1.8 na przed lifta 1.9 jednak po lifce e46 jest bardziej dopracowane moim zdaniem np mocowanie wozka, mniejsza korozja itp. Chociaz wiadomo podwojny vanos wada raczej niz zaleta dla wieszkosci, ale jak sie go zrobi po zakupie to raczej zaleta. Jednak z roku np 2004 znalazlem kilka naprawde ladnych sztuk. Wiesz ja tez mam okazje kupic rekina e28 do odrestaurowania i moze to zrobie ale nie bede nim jezdzic tyle co e46 tylko dbal i patrzyl jak jego wartosc wzrasta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z mojego doświadczenia bardziej korodują akurat polifty a wszystkie r6 w e46 są na podwójnym vanosie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To przemysle to co mowisz i nie bede przekreslac przed lifta w poszukiwaniach jesli sie traci cos w dobrym stanie z pojemnoscia 2.8 lub chociaz 2.5:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.