Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc!

Wysypała mi się turbina w mojej buni,

Po zmianie turbo konkretnie regeneracji auto nie ma takiej mocy

Pojechałem na hamownie i parametry zmierzone wyszły 145ps i 270nm... dramat

 

Czy ktoś może podsunąć pomysł co się mogło wydarzyć.

Sama turbina podobno jest ok daje prawidłowe ciśnienie z tym ze trochę później bo od 2500 obrotów.

 

To co zasugerowano to: zawalony dpf i wymiana intercoolera (przy pełnej mocy na hamowaniu temp na intercoolerze wynosiła 80st przy temp zew. 5stopni)

 

Ktoś z was miał podobny problem lub może coś zasugerować?

Opublikowano
Jeżeli turbina daje prawidłowe ciśnienie od 2500 obr to zła regulacja turbo względem nastawnika. Masz wykres nastawów turbiny po regeneracji? Dpf może blokować turbo w wysokich zakresach obrotowych. Spawdź ciśnienie zwrotne spalin przy 3000 - 4000 obr. aby wykluczyć dpf. Tak w ogóle to jakie rzekomo było to prawidłowe ciśnienie przy 2500 obrotów?
peace & love
Opublikowano

Niestety nie dostałem żadnych wykresów nastaw turbiny...

Ciśnienie to 210mbar.

 

Nadmienię ze auto mi pali kosmiczne ilości, przed wymiana 5-6 l na trasie teraz 10-11....

Opublikowano
Miałeś na myśli 2100 mbar. Ta turbina powinna mieć przy 2000 obrotów około 2600 mbar., a przy 2500 obr. ponad 2700 mbar.
peace & love
Opublikowano

To teraz pytanie, okolice Wrocławia poleci ktoś firmę do regeneracji turbo? Mi już ręce opadają jeśli chodzi o warsztaty...

A czy to spalanie to tez w tym wypadku wina turbiny?

 

Co z temperatura na intercoolerze?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.