Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych użytkowników bawarek

Poszukuję rozwiązania mojego problemu z dostępem komfortowym (e91). Przeszukałem już wiele wątków, na różnych forach. Jednak nie znajduję na razie rozwiązania. Zakupiłem samochód z nie działającym systemem. Krok po kroku rozpracowuję bolączki zakupionego autka. Chciałbym aktywować swój system CA. Aktualnie system nie działa, jest wyłączony poprzez wyjęcie wtyczki

od modułu CA, znajdującej się w bagażniku pojazdu. Podłączenie wtyczki do modułu powoduje,

że system zaczyna działać, ale tylko w stosunku do bagażnika – można go otworzyć bez kluczyka (trzeba mieć w kieszeni). Drzwi nie otwierają się, a samochodu nie można odpalić zarówno bez kluczyka, jak i z kluczykiem w stacyjce – pojawia się żółty błąd związany z blokadą kierownicy.

Sprawdzałem INPĄ, NCS system CA jest aktywowany. Podłączając do ISTy system CA nie jest widoczny (bo mam wyjętą wtyczkę) i pojawia się błąd połączenia z modułem CA.

 

Bardzo proszę o sugestie dotyczące walki z tym ustrojstwem, czy może inne wtyczki są odłączone,

jak pozbyć blokady kierownicy, zastanawiające jest także to dlaczego działa tylko bagażnik, a z drugiej strony klucz nie jest widoczny i nie można odpalić samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, rozumiem,że chcesz mieć wszystko działające w aucie. odnośnie CA to warto to deaktywować,bo niestety,ale ten system jest często wykorzystywany przy kradzieży aut.lepiej nie ułatwiać roboty złodziejom ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, rozumiem,że chcesz mieć wszystko działające w aucie. odnośnie CA to warto to deaktywować,bo niestety,ale ten system jest często wykorzystywany przy kradzieży aut.lepiej nie ułatwiać roboty złodziejom ;)

Ty lepiej powiedz komu potrzebny jest ten stary samochód ? Umiesz rozśmieszyć jednak.

Topikstarter, podlacz sterownik CA i po kolei wyłączaj klamki .

Ten temat już sto lat ma - naucz się korzystać z wyszukiwarki

Opublikowano
standardowo klamka lewa droższa, prawe są tańsze. Zobacz też po podłączeniu czy klamki się grzeją(jak grzeją to zepsuta). Wyjmij klamkę i sprawdź czy jest ona podpięta(1 śrubka pod zaślepką od wkładki potem klamka wyjdzie). Jak rozumiem klamka ma wgłębienia na palucha?(takie podłużne "kreski")
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty lepiej powiedz komu potrzebny jest ten stary samochód ? Umiesz rozśmieszyć jednak.

 

No proszę jaki bogacz się znalazł... Jak nie jesteś w stanie merytorycznie odnieść się do tematu kradzieży aut z CA to po co głupio komentujesz? Jakby tych aut nikt nie potrzebował to by nie były kradzione. U ciebie może takich starych aut nie kradną, ale w Polsce tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty lepiej powiedz komu potrzebny jest ten stary samochód ? Umiesz rozśmieszyć jednak.

 

No proszę jaki bogacz się znalazł... Jak nie jesteś w stanie merytorycznie odnieść się do tematu kradzieży aut z CA to po co głupio komentujesz? Jakby tych aut nikt nie potrzebował to by nie były kradzione. U ciebie może takich starych aut nie kradną, ale w Polsce tak.

O ile obserwuję w modzie teraz f seria, E seria w postaci е90 już bez interesu - taka prawda.

A tu komentarz

jaki bogacz się znalazł...
:duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to jesteś w błędzie. Seria E jak najbardziej chodliwa. I to nie tylko najmocniejsze wersje. Dla Ciebie to może stare, niechodliwe auta, ale dla większości na forum w dziale Trójek serii E to jedyne auta jakie mają. Nie widzę nic śmiesznego w dzieleniu się wiedzą o zabezpieczeniu tych aut przed kradzieżą. Jak można utrudnić złodziejowi to warto to zrobić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale dla większości na forum w dziale Trójek serii E to jedyne auta jakie mają.

Segment aut, które teraz kradną i serii E to jedyne auta jakie mają - trochę różne rzeczy , nie rozumiesz moją logikę.

Opublikowano

Dzięki za wskazówki,

powypinam klamki zgodnie z sugestiami i zobaczę co będzie sie działo i sprawdzę czy klamki się grzeją.

Niestety, mimo szczerych chęci i opcji wyszukiwania zaawansowanego nie znalazłem szukanego rozwiązania i tematu, który trwa już 100 lat !

Szkoda także, że głównym tematem postu jest już kradzieży aut

Opublikowano

Witam

Zgodnie z sugestiami sprawdziłem klamki, po wpięciu wtyczki od modułu CA i odłączeniu klamki od kierowcy wszystko jest ok, tzn. działa bezkluczykowe otwierania i zamykanie bagażnika, drzwi pasażera i odpalanie.

Błąd blokady kierownicy powoduje klamka kierowcy - co w niej może być do wymiany, czy trzeba kupować całą klamkę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Zgodnie z sugestiami sprawdziłem klamki, po wpięciu wtyczki od modułu CA i odłączeniu klamki od kierowcy wszystko jest ok, tzn. działa bezkluczykowe otwierania i zamykanie bagażnika, drzwi pasażera i odpalanie.

Błąd blokady kierownicy powoduje klamka kierowcy - co w niej może być do wymiany, czy trzeba kupować całą klamkę?

kupować całą klamkę

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.