Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie jestem tutaj nowy i potrzebuje waszej pomocy .

Otóż jakiś miesiąc temu uderzyłem 2 lisy na drodze jeden wpadł w nadkole drugi wpadł przez dolny grill i się odbił uszkadzając przy tym czujnik temp. powietrza . Po posprzątaniu liska z nadkola ruszyłem dalej do roboty i zaczął mi się przegrzewać silnik z początku myślałem ze przez ten zerwany czujnik powietrza ale po wymianie dalej to samo. Otóż objawy są takie ze kiedy włączę klimatyzacje wentylator od razu próbuje wrzucić na 3 bieg ( czasami się udaje a czasami włączy się i wyłączy), przy samym nawiewie też to samo ale dopiero wtedy jak się silnik zagrzeje. Dmuchawa też się zacinała , ale została wymieniona razem z rezystorem . Kiedy znów jadę do pracy bez włączonego nawiewu jest ok , nawet w dalsza trasę mogę pojechać ale nie mogę włączać nawiewu a co z tym idzie szyby parują . Moje podejrzenia padały na pomocniczą pompę wody , ale chyba to jest zły kierunek zastanawia mnie jeszcze sterownik wentylatora . Co o Tym sądzicie ? Potrzebuje szybkiej pomocy bo niedługo daleki wyjazd i bez nawiewu nie ujedzie :) Z Góry Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie sterownik (moduł) wentylatora, możesz do testów uruchomić go w inpa, jak nie zadziała a po podpięciu na krótko tak to wiadomo, że to moduł. Zamiast e90 w tytule powinno być w Twoim przypadku 325i.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.