Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem że auto ciężko zapala w niskich temperaturach. Sprawdziłem rezystancje świec żarowych i jedna jest spalona. Ale co się okazało, przekaźnik w ogóle nie puszcza napięcia 12V na świece. W czerwonym kablu który do niego dochodzi jest 12V,ale na wyjściu 2,3,8,9 w ogóle nie pojawia się napięcie. Otworzyłem obudowę tegoż przekaźnika i elektro-cewka nie zwiera się, nie chciałem tego robić ręcznie aby nie spalić bezpiecznika bo nie mam pojęcia gdzie on jest. Ten przekaźnik nosi symbol Siemens 72RB511, nigdzie nie mogę znaleźć nowego. Proszę o pomoc czy coś przeoczyłem, napięcie mierzyłem między masą akumulatora a wtyczką od góry (wcisnąłem się końcówką miernika między plastikiem a wyjściem przewodu).

 

INPA pokazuje mi 2 błędy :

Gluehanlage (podgrzewanie świec) oraz nadelbewegungsfuehler (wtrysk sterujący jest padnięty?)

 

W tym silniku inpa nie pokazuje wskazań wtryskiwaczy oraz ich korekty, pozostaje tylko metoda przelewowa ?

 

http://www.manukshop.com/_sh/367/36723_2.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientuje to w M47 nie zrobisz testu przelewowego. Dopiero M47N, czyli na CR.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.