Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepustnica, wykręć ją i zobacz co tam się dzieje, nie powinna pływać w oleju.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Przepustnica, wykręć ją i zobacz co tam się dzieje, nie powinna pływać w oleju.

 

 

Co może być przyczyną oraz jakie mogą być skutki ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jestes pierwszy ktory tu sie o to pyta. U mnie tez ta sprezyna od klapki jest ciut uswiniona. Moze nie tak jak u ciebie, ale tez widac zapocenie. Ja zlalem temat. W przyszlym roku jak bede sie tam dobieral to obejrze czemu tak sie dzieje. Jak cos wykminisz to daj znac.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co może być przyczyną oraz jakie mogą być skutki ?

Zbyt duża ilość oleju w dolocie nie jest oczywiście wskazana a przyczyną jest zapewne puszczająca olej turbina.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Co może być przyczyną oraz jakie mogą być skutki ?

Zbyt duża ilość oleju w dolocie nie jest oczywiście wskazana a przyczyną jest zapewne puszczająca olej turbina.

Lub odma do wymiany, tylko cala a nie tylko wkład :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Marton nie wiesz o czym piszesz. Tu cała odma to cały kolektor:) To jest N47 a nie M47.

W każdym dolocie diesla jest olej tylko zobacz ile go jest. Ma być lekka mgiełka, a nie lejący się olej. U mnie jak ostatnio patrzyłem jest mgiełka, a ta sprężyna, jest wilgotna. Może ciśnienie wypycha olej, bo ten trzpień na którym trzyma się klapka ma jakiś luz. W sumie to innej opcji nie widze. Nie musi być dużo oleju. Jeżeli jest jakaś nawet mikro nieszczelność to ciśnienie wypchnie olej.

Opublikowano
Marton nie wiesz o czym piszesz. Tu cała odma to cały kolektor:) To jest N47 a nie M47.

W każdym dolocie diesla jest olej tylko zobacz ile go jest. Ma być lekka mgiełka, a nie lejący się olej. U mnie jak ostatnio patrzyłem jest mgiełka, a ta sprężyna, jest wilgotna. Może ciśnienie wypycha olej, bo ten trzpień na którym trzyma się klapka ma jakiś luz. W sumie to innej opcji nie widze. Nie musi być dużo oleju. Jeżeli jest jakaś nawet mikro nieszczelność to ciśnienie wypchnie olej.

Kolego tu cala odma to cala pokrywa głowicy a nie kolektor. A fakt mylneło mi się z m47 :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj wymieniałem koledze termostat w E91 320d 163KM wyposażonego w klapę gaszącą. Wszędzie sucho na dolocie, a sprężyna od klapy gaszącej uświniona w oleju. Te klapy chyba tak mają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.