Skocz do zawartości

BMW m50b20 awaria silnika - zamiana na inny.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczow!

Wczoraj 6.11.17r. po demontazu glowicy w silniku m50b20 zobaczylem, ze sa w niej 2x pekniecie na 2i4cylindrze od zaworu ssacego do wydechowego. Koszt naprawy glowicy (planowanie, spawanie szlif zaworow ssacych, wymiana ptowadnic - tulejek od zaworow wydech) to bagatela okolo 2000zl. Tak +/- wyliczyl to pracownik firmy zajmujacej sie min. serwisem glowic.

Jest to dla mnie zupelnie nie oplacalna inwestycja dlatego tez szukam innego silnika.

Skoro wymieniam silnik a dokumenty mam od 2litrowej bmki ;) to czy udaloby sie do mojej e34 wrzucic kompletny silnik o pojemnosci 2.8litra ? Z tego co wiem to mocowanie silnika jest takie samo jak w 2litrowej.

Z czym moglbym miec problem? Czy jest to w ogole do zrealizowania, czy raczej gra nie warta swieczki? Czy bez problemu polacze sie ze skrzynia biegow, czy most wytrzyma?

Dodam, ze moja fura jest w manualnej skrz. biegow.

Prosze wszystkich swiadomych mojego problemu o informacje. Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam, Maciej.

Opublikowano

Kpl silnik z kompem, skrzynią sprzęgło wal

 

Most nie wytrzyma bo go nie masz w swojej bmw.

Dyfer musisz wymienić wraz z półosiami i należało by przeszczepic układ hamulcowy wydech chyba też jest inny

Opublikowano
Głowice naprawisz i masz pewność ze będzie ok , kupując silnik nie wiesz w jakim jest stanie a 2.8,a są często zajeżdżone i tak jak koledzy piszą jest z tym troszkę roboty i koszty na pewno będą nie małe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.