Skocz do zawartości

BMW e46 silnik 1.9 M43 STUKI W SILNIKU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich !!! :) Problem juz sie ciagnie jakies pól roku. Po odpaleniu auta np po nocy slychac stuki w silniku. tyk tyk tyk tyk ... :)Tak bylo na zimnym silniku oraz na cieplymn , caly czas :) Zostal wymieniony walek rozrzadu wraz z dzwigienkami, kompletny rozrzad , ale bez napinacza ( mechanik stwierdzil ,ze jest jeszcze dobry ) oraz popychacze. Po wymianie na cieplym silniu juz nie tyka, tylko na zimnym, albo jak postoi jakies 20 min to tyka przez kilka sekund a pozniej cichnie :) Podobno podobno pompa daje cisnienie :), ale ewidentnie cosik tego cisnienia nie trzyma. Czy spotkaliscie z czyms takim ??????? Bardzo prosze o pomoc bo juz naprawde nie wiem co mam robic :) Mechanik mi rowniez powiedzial ,ze panewki beda dobre bo przez tyle czasu by juz je obrocilo czy cos takiego :) Moze zle gosc gada :) Kurcze nie moge juz spac przez to auto :) Bardzo bym prosil o jakies podpowiedzi :) Pozdrawiam
Opublikowano

Nie jestem pewien i nie chcę się mądrzyć ale czytałem, że silnik klepie na zimnym kiedy oringi puszczają na tulejce w podstawie filtra oleju. Mój też kiedyś jakby trochę klepał, wymieniałem oringi bo mi ciekło teraz jakoś tego klepania nie słyszę. Nr 5 na schemacie https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1568-doplyw-oleju-filtr-oleju/vAX03055

A co do tego napinacza to było go wymienić mimo iż wyglądał ok, jak już rozrząd nowy i silnik otworzony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.