Skocz do zawartości

[E46][N42B20a] Problem z odpaleniem na ciepłym silniku.


AnAnAss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem mojej e46 318i n42b20a na rozgrzanym silniku. Na zimnym pali od strzała a gdy się rozgrzeje i postoi tak z 10-15 min to ma problem z odpaleniem(Gdy zgaszę i odpalę po chwili np. po minucie czy dwóch to pali od razu, bez problemu). Czasami muszę pokręcić raz, za chwilę drugi raz i odpali a czasami muszę tak ze 4-5 razy i dopiero odpala. Nie wiem czym jest to spowodowane. Na kompie wywala tylko błąd : Zabezpieczenie przed manipulacją EWS i nie wiem w ogóle co to jest za błąd i czy przez to może samochód mieć problemy z odpaleniem na ciepłym. Dodam, że też mam problem z temperaturą. Gdy silnik jest zimny to podniesie sie do pierwszej kreski i zaś stopniowo wzrasta do pionu potem trochę opadnie i zaś znowu będzie w pionie i zaś znowu trochę opadnie i tak w kółko. Nie wiem czy jest to spowodowane, że zmieniam nawiew z zimnego na ciepły i odwrotnie, nie mam pojęcia. Proszę o jakieś rady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wykasuj błąd i spróbuj zrobić synchronizację ews. Wymień termostat.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasuj błąd i spróbuj zrobić synchronizację ews. Wymień termostat.

 

Jeszcze takie pytanie czy ten termostat ma wpływ na zapalanie właśnie, czy tylko ta temperatura od niego zależy. Bo chodzi mi o to żeby odpalał bez problemu za pierwszym razem.

Wczoraj np. stał całą noc na dworze, dzisiaj o 7 rano jak chciałem odpalić to dopiero za drugim razem odpalił, przejechałem z 4km do pracy, stał 8 godzin i odpalił za pierwszym.

Jeszcze dzisiaj miałem takie coś, o 15:30 wróciłem z pracy, zostawiłem auto na parkingu. O 18 wsiadam do auta i pierwszy raz miałem taki przypadek, odpaliło za pierwszym poskakało chwile na obrotach(nierówno chodziło) i zgasło, za drugim razem odpaliło bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Termostat nie ma związku z odpalaniem, ews tak, zrób synchronizację.

 

Nie cytuj jak piszesz bezpośrednio pod postem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy pomocy inpa, ista lub dis. Ale jeżeli masz problem tylko na ciepłym to raczej jeden z czujników wtedy świruje, położenia wału lub wałka. Jakby to był wału to raczej nie powinien w ogóle odpalić, więc bardziej jeden z czujników wałka rozrządu. Wszystko domysły, bo błędów brak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.