Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Od kilku dni moja e39 zaczęła falowac. Czytałem że wiele czynników może być, od filtra paliwa po pompę progowa. Wszedłem w test wtryskiwaczy i takie wyniki wyszły

1 cyl : -1.79 do -1.68

2 cyl : 0.39 do 0.26

3 cyl : -1.02 do -0.86

4 cyl : -1.95 do -1.74

5 cyl : 0.80 do 0.68

6 cyl : 2.33 do 2.12

Opublikowano
sprawdzałeś na rozgrzanym do roboczej temperatury ? generalnie zdrowe są jak najbliżej 0... są różne szkoły, niby do +3 można jezdzić spokojnie, ale najlepiej zrób test przelewowy wtryskiwaczy, bo korekcje nie dają rzetelnych info o stanie wtryskiwaczy..
Opublikowano

Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Tak, robilem to przy temperaturze roboczej. Właśnie nie mam nikogo kto mógłby mi pomóc że sprzętem aby zrobić test przelewowy. Po diagnostyce kompem zalałem STP do czyszczenia wtryski i tak chodził z 20 min. Zgasiłam go do ostygnięcia i teraz odpaliłem na nowo do rozgrzania silnika i już jest poprawa bo nie słychać i nie czuć nierównej pracy. Czekam do 90* i wejdę jeszcze raz w test wartości. Dam znać co i jak.

Jeszcze pytanie...dlaczego w niektórych są wartości ujemne?

Opublikowano
Wartości ujemne są w niektórych, ponieważ ECU silnika tak dobiera dawki paliwa aby jak najbardziej wyrównać pracę silnika i niektórych dodaje, a w niektórych ujmuje dawkę. Sprzęt do próby przelewowej zrobisz sam. Idziesz do apteki, kupujesz największe strzykawki i do motoryzacyjnego po wężyki i masz sprzęt.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz jakieś błędy? Coś związanego z powietrzem/egr? W m57 "czuć" problem z wtryskiwaczem raczej od mocnej "3", ale jak po zalaniu stp jest lepiej to idź dalej tym tropem i podłącz lm diesel spulung (sprawdza się dobrze) na krótko przy pompie progowej, wtedy jest najlepszy efekt.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

W sterowniku silnika mam jedynie błąd dziwnie brzmiący "regulacja biegu jałowego" który widnieje mi od samego początku jak kupiłem auto (pół roku). Jednak dodatek do wtrysków pomógł na krótko bo dziś znów przebiera albo to był zbieg okoliczności że wtedy nie przebierał. Jedynie jak osiągnie temp roboczą to ładnie równo pracuje...Macie jakieś pomysły? Kurde nie mam żadnego programu do konkretnie BMW tylko uniwersalny w pracy BOSCH. Gdyby ktoś był z Wlkp - Poznania co mega się zna i byłby chętny i skory do pomocy to byłbym bardzo wdzięczny. Oczywiście poproszę też tutaj Was o rady bo też potrafię zrobić przy aucie ale to moje pierwsze BMW i nie wiem co z czym.

Ps. EGR wyczyszczony przy okazji wywalania klap gaszących.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz jakiś kod od tego błędu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd jest skutkiem wysokich korekcji, pewnie na zimnym przekraczają 5. Pokaż jak wyglądają na zimnym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.