Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wczoraj zamieniłem KGM aby sprawdzić czy to on wybudza mi samochód, miałem od Małysza Low wiedz go zamontował em i zakodowałem.

 

Ku mojemu zdziwieniu, błędów brak i wszystko działa oprócz fotochromu w bocznych lusterkach i teraz się zastanawiam po co montowali High standardowo w E61, jakie jeszcze funkcje są inne w porównaniu do Low oprócz:

 

- Fotochrom w bocznych lusterkach (którego nie miałem)

- Elektryczna roleta (której nie mam)

 

Klapa działa normalnie, szyba się otwiera a roleta odskakuje ale za to jest odpowiedzialny KBM

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Szukałem informacji na angielskich i niemieckich stronach i nikt nie poruszał tego tematu. Po prostu trzeba przyjąć że high jest w E61, a low w e60, e63 i e64 :) A jaki cel miał w tym producent to się pewnie nie dowiemy
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciężko znaleźć. Tylko pobieżnie informacje które na nic nie odpowiadają

 

Szukałem informacji na angielskich i niemieckich stronach i nikt nie poruszał tego tematu. Po prostu trzeba przyjąć że high jest w E61, a low w e60, e63 i e64 :) A jaki cel miał w tym producent to się pewnie nie dowiemy

High był też w e60 ale tylko z lusterkami bocznymi fotochrom

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Szukałem informacji na angielskich i niemieckich stronach i nikt nie poruszał tego tematu.
:nienie:

 

Gibt es unterschiedliche KBM Module?

http://www.e60-forum.de/index.php?thread/12994-gibt-es-unterschiedliche-kbm-module/

 

 

KGM (HIGH / LOW)

http://5erbmw.dk/forum/viewtopic.php?t=7961

 

http://fs5.directupload.net/images/170820/gfrei993.png

 

P.S.

 

.... tutaj mozesz przetlumaczyc :D

 

http://www.babelfish.de/

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na oba linki już trafiłem. W pierwszym piszą o KBM a w drugim nic ciekawego :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten link coś nie działa :(

Tak jak pisałem w pierwszym poście coś wybudza mi samochód. Nie jest to aż tak straszne bo zawsze odpali ale szkoda baterii.

Ista nie dała konkretnej odpowiedzi a test kgm został wykonany pomyślnie ale w takich wypadkach zazwyczaj jest winny moduł.

 

Dodatkowo miałem w tym roku wodę w nogach pasażera z własnej winy bo nie zamknąłem odpływu szyberdachu przy doposażenia alarmu (w tym samym dniu padał deszcz a ja spać nie mogłem i myślałem czy na pewno zamknąłem odpływ :mrgreen: ) i to by mogło źle wpłynąć na kgm. Nie ma nalotu ale nigdy nie wiadomo.

 

Co jest dziwne to problem pojawia się tylko raz a jak odpale na chwilę i wrócę do samochodu po kilku dniach nie pojawia się komunikat o rozładowania baterii. Bateria zawsze, względem ista w 70% naładowania a pobór prądu nie jest przekraczany więcej jak 80mA

.

w wielkim skrócie kgm wymieniam aby zdiagnozować problem a następnie idzie ibs i regulator bo problem pojawił się miesiąc po odpaleniu na kablach i nadal mam problem z ładowaniem ale co jest najlepsze to też nie zawsze :duh: :mrgreen: :twisted:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Ten link coś nie działa

 

.... sprawdziłem . Działa :D .... ale mogę tez wysłać na adres mailowy . Podaj na PW :D

 

Micro-Power Module Integrated in KGM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18

Switch-On Conditions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .19

Switch-Off Conditions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .19

New MPM Functionality . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20

Switch-Off of Terminal 30g_f Relay . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20

Time Controlled Terminal Shutdown . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21

Control Units Connected to Terminal 30 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22

 

Central Locking . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36

Body Gateway Module (KGM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36

Relays for Central Locking . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37

Body Basic Module (KBM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37

 

Power Windows . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Front Windows . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Body Gateway Module (KGM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Body Basic Module (KBM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Convertible Top Module (CVM) E64 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Lowering the Side Window E63 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42

 

Functions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55

Detecting Steering Angle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55

Relative Steering Angle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56

Absolute Steering Angle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57

Steering Wheel Rotation Information . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57

Detecting the Controls of the MFL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

z doświadczenia mogę Ci powiedzieć że KGM raczej nie uszkadza się .

Za pomocą mutimetru, sprawdź pobór prądu ( odepni kleme minusowa, jedna koncówka multimetru do klemy ibs, druga koncówka do zacisku minus)

Jeżeli coś zżera prąd , to jest najcześciej TCU, MULF, MASK/CCC, MPM ( choć ty go nie masz ), uszkodzone moduły w lusterkach ( 3 pin)

Skasuj błędy, poczekaj jak wyskoczy komunikat, i wrzuć screen'a z listy błedów ista.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam błędy ale pojawiają się po komunikacie słabej baterii wiedz odpadają. Poza tym czysto.

Będę dalej podmieniać części ale to nie temat do tego wątku :wink:

 

Co do tych pinów to jest to samo w low i high. MPM jest w obu zintegrowany.

 

Dzisiaj jeszcze poszukam dalej w ISTA.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.