Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

 

od około roku probuje naprawić problemy z vanosami, byłem u kilku mechaników i juz mam dosc ciaglych napraw bez poprawy.

 

najpierw wymieniony został valvetronic, bledy skasowane po przejechaniu paru kilometrów błedy wyskoczyly znowu. Problem nie naprawiony.

 

następnie zostały wymieniony z tego co pamietam vanos dolotowy lub wylotowy. - szczerze nie pamietam - błedy ponownie wyskoczyly po około tygodniu.

 

później byłem u kolejnego mechanika zostały wymienione swiece, było okej przez tydzien.

 

byłem u kolejnych dwoch mechaników ale wszystko opiera sie na tym, ze trzeba zrobić coś i może bedzie dobrze moze nie bedzie...

 

samochód po odpaleniu chodzi jakby na 5 cylindrów, po zgaszeniu i odpaleniu ponownie problem znika. Jednak auto nie ma mocy i czasami falują obroty.

 

wczoraj wyskoczyl mi błąd niskiego cisnienia oleju i informacja o uszkodzonym silniku. Zastanawiam sie czy problem moze byc od vanosow czy moze jest to nowy problem nie powiązany z poprzednimi.

 

będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś na tym forum podzieli się swoją wiedzą doświadczeniami by pomóc mi rozwiązać ten problem :mad2:

Opublikowano

PCisnienie oleju - bez tego ten silnik nie pojedzie. Najprawdopodobniej to jest przyczyna wszystkich twoich problemow.

 

Zacznij od sprawdzenia uszczelki pod korkiem. Korek ma byc lekko przyssany. Jak go otwierasz na zapalonym silnikiem ma lekko zabujac.

I tak, znalesc diagnoste to problem. Wiekszosc to wymieniacze czesci.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź.

 

nie odpisywałem dość długo bo nie wiedziałem, że ktoś odpisał :duh:

 

jak kolwiek nic nie robilem z autem i sytuacje uległa zmianie

 

teraz nie ma informacji o niskim cisnieniu oleju tylko samochod na zimnym silniku chodzi na 5 garkow po rogrzaniu chodzi poprawnie na 6 garkow, no i mocy zdecydowanie za mało.

 

co do odkrecenia korka na odpalonym silniku. Odkreciłem i uslyszalem lekkie zasyczenie i silnik lekko jakby zaczal mniej rowno chodzic... to wszystko. (zrobilem to w sytuacji gdy chodzil poprawnie na 6 tłoków)

 

moge jescze dodac, ze czasami radio sie psuje nie odtwarza plyt, resetują sie ustawienia. Nie wiem ale zaczynam podejrzewac, ze to wszystko ma podłoże elektryczne.

 

w poniedzialek daje do ponoc najlepszego elektryka w okolicy, jak tylko cos sie dowiem to dam znac. Jeśli jednak komus nasuwa sie coś do głowy to prosze sie wypowiedzieć chętnie wezme pod uwage :)

Opublikowano

Jak silnik sie rozgrzewa to buduje sie cisnienie oleju w nim. i zaczyna chodzic lepiej. Znajomy mechanik od BMW na wlasnie takie jedno na warsztacie. Jak odlala na zimnym to chodzi straszenie a z rozgrzaniem lepiej.

Radio to elektryka. Sprawdzules czy masz wode w zaglebieniach pod tackami na filtry powietrza? jak mnie tam stala woda to radio robilo rozne dziwne rzeczy.

Skad wiesz ze na 5 garow chodzi? Patrzyles w komputerze? Diagnosowanie e60 bez przynajmniej INPA'y to dosc ryzykowna sprawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.