Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

 

stałem się niedawno posiadaczem e46 328ci. Była okazja żeby kupić stukniętą w przód więc ją wykorzystałem. Kompletuje właśnie części do złożenia tego w całość i został mi tylko nieszczęsny wentylator, a dokładniej to jego obudowa. Mam zamontowany wentylator "na silniku" ale jest on bez żadnej obudowy (nie wiem czy przy dzwonie się połamała czy po prostu jej nie było) i teraz pytanie czy to jedyny wentylator jaki jest potrzebny? Bo przeglądając aukcje trafiłem na kilka modeli. Oglądając wcześniejsze egzemplarze przed kupnem zauważyłem że 328 miały "widoczną" chłodnicę od strony pieca, a 325 przy chłodnicy miały właśnie wentylatory. Znajomy ma m52b28 tyle że w e39 i ma wentylator przy chłodnicy.

Teraz pytanie, co kupić żeby to działało? Te wentylatory występowały na zmianę? Od czego to zależy? Dodam, że skrzynia automat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ta strona wiele Ci wyjaśni:

www.realoem.com

przy at zawsze było wisko.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Na schematach realoem wentylator jest od razu przy chłodnicy. Chyba że rysunki tyczą się właśnie manuala, ale sprawdzam części po vinie.

 

Generalnie to chciałem się dowiedzieć który z tych dwóch powinien siedzieć u mnie pod maską:

ea742cd14581a6febe473ffb1a9d

czy

c9d748a64a01806829d8ab8313d9

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.