Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko wszystkim jestem nowym członkiem Forum i potrzebuje pomocy z moją BMW E39 3.0D 193km tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku przy 3 tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny.

 

Błąd: 1190-zawór regulacji ciśnienia w rampie ( zawór założyłem inny i nadal to samo)

 

Robi to tylko na rozgrzanym. Na zimnym można iść do 5 tys obrotów.

 

I dzieje sie tak tylko podczas jazdy przy obciązeniu , na wolnych obrotach zachowuje sie normalnie.

 

Przy 3 tys obrotów ciśnienie na pomoce progowej spada do 3.6 Bar.

 

Miał ktoś taki problem ? Jakieś porady ?

 

Na Odłączonym czujniku na filtrze paliwa tez to robi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wyglądają korekcje na rozgrzanym silniku?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż parametry z inpa podczas jazdy i wtedy gdy pojawia się problem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.