Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuję zakup E90 w silnikiem n46.

Chciałbym podjechać obejrzeć samochód z poniżej aukcji:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-150ps-limuzyna-szyberdach-klimatronik-nawigacja-pdcx2-ID6yMuMf.html

 

Od razu rzuca się w oczy uszkodzony z tyłu zderzak, nie jest to jednak wielka sprawa. Zdjęcia niestety nie są pierwszej jakości, kierownica trochę jakby zmęczona.

Na co jeszcze zwrócić uwagę w trakcie oględzin? Za wszelkie uwagi z góry dziękuję.

 

Poniżej rozkodowany VIN:

Type

Value

Prod. Date 2006-02-06

Type 320I OL (EUR)

Series (3 Series)

Body Type LIM

Steering LHD

Engine N46

Displacement 2.00

Power 110kw / 150hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery STOFF FLUIDANTHRAZIT (ALAT)

Options

S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles

S249A Multifunction F Steering Wheel

S255A Sports Leather Steering Wheel

S313A Foldin Outside Mirror

S320A Deleted Model Lettering

S321A Exterior Parts In Vehicle Color

S403A Glass Roof Electrical

S423A Floor Mats Velours

S428A Warning Triangle And First Aid Kit

S431A Interior Mirror With Automaticdip

S441A Smoker Package

S465A Throughloading System

S494A Seat Heating Driverpassenger

S4AEA Armrest Front Retractable

S508A Park Distance Control PDC

S520A Fog Lights

S534A Automatic Air Conditioning

S563A Light Package

S606A Navigation System Business

S672A CD Changer For 6 CDs

S676A HiFi Speaker System

S6UEA Antitheft Protection For Navigation DVD

L801A National Version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard Vehicle Literature German

S8SPA Control Unit COP

S969A Navi DVD To Be Requested At Shipping

Standard Equipment

S4AGA Interior Trim Finishers Titanium Matt

S548A Kilometercalibrated Speedometer

S851A Language Version German

Opublikowano

1. Rozkodowujesz VIN i sprawdzasz czy wyposażenie się zgadza.

2. Kupujesz dostęp do historii serwisowej: Allegro, OLX, lub DRAY na forum (bimmer check w google)

3. Czujnik lakieru i sprawdzasz 5-10 miejscach każdy element. Słupki sprawdzasz co 2-3 cm. Poprawna grubość lakieru to do 160μm. Zdarzają się maski i dachy (duże elementy) z trochę grubszą powłoką 180-220μm. Według mnie nie oznacza to, że było ponownie malowane, ale są różne opinie.

4. Podpinasz komputer robisz test ISTA D. Sprawdzasz błędy

5. Sprawdzasz tarcze hamulcowe, czy nie są popękane, sprawdzasz rant.

6. Odpalasz i jedziesz. Sprawdzasz jak auto jeździ, czy nie bije kierownica, czy przyspiesza, czy nie dymi, itp. itd.

7. Opcjonalnie - stacja diagnostyczna i sprawdzasz zbieżność, patrzysz na auto od spodu.

 

To tak w dużym dosyć skrócie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.