Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wyjąłem zawór EGR, przy okazji wyciekł płyn chłodniczy, bo to ustrojstwo ma chłodniczkę osobną, zawór egr był w pozycji otwartej, siłownikiem mogę ruszać bez problemu, także nie jest zacięty, jak można ten zawór sprawdzić, podłączając do niego napięcie?

 

Ale zauważyłem po rozebraniu, że u mnie zacina się tak jak na filmie youtube.com/watch?v=pfuKOb7iGxs , tylko u mnie trzeba mocną pchnąć aby wróciło do pozycji, czyli jednak komputer miał rację o zacięciu zaworu, czy to może być problemem, że samochód zapalał i gasł?

Kolego dużo jest roboty aby wyciągnąć tez zwór? I w którym miejscu jest ta chłodniczka? Bo na schemacie jej nie widzę...http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB71-EUR-02-2008-E81-BMW-116i_16&diagId=11_4074

 

Chłodniczka jest zespolona z zaworem, dlatego nie ma jej na schemacie, o jej istnieniu dowiedziałem się dopiero jak jak wyleciał mi płyn. Roboty jest dużo i trzeba mieć małe rączki, zdejmujesz podszybie, ja zdjąłem jeszcze pompę Vacuum bo tam nie ma dojścia, zdjąłem zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i odkręcałem śruby z góry i od stron kolektorów dolotowego i wydechowego.

Opublikowano
Wyjąłem zawór EGR, przy okazji wyciekł płyn chłodniczy, bo to ustrojstwo ma chłodniczkę osobną, zawór egr był w pozycji otwartej, siłownikiem mogę ruszać bez problemu, także nie jest zacięty, jak można ten zawór sprawdzić, podłączając do niego napięcie?

 

Ale zauważyłem po rozebraniu, że u mnie zacina się tak jak na filmie youtube.com/watch?v=pfuKOb7iGxs , tylko u mnie trzeba mocną pchnąć aby wróciło do pozycji, czyli jednak komputer miał rację o zacięciu zaworu, czy to może być problemem, że samochód zapalał i gasł?

Kolego dużo jest roboty aby wyciągnąć tez zwór? I w którym miejscu jest ta chłodniczka? Bo na schemacie jej nie widzę...http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB71-EUR-02-2008-E81-BMW-116i_16&diagId=11_4074

 

Chłodniczka jest zespolona z zaworem, dlatego nie ma jej na schemacie, o jej istnieniu dowiedziałem się dopiero jak jak wyleciał mi płyn. Roboty jest dużo i trzeba mieć małe rączki, zdejmujesz podszybie, ja zdjąłem jeszcze pompę Vacuum bo tam nie ma dojścia, zdjąłem zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i odkręcałem śruby z góry i od stron kolektorów dolotowego i wydechowego.

Pokrywę rozrządu zdejmowałeś?

Opublikowano
Zdejmowałem i sprężyna nie odbija w zaworze, czyli był cały czas w pozycji otwartej i zasysał spaliny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.