Skocz do zawartości

e81 n43 problem z odpaleniem po rozładowaniu akumulatora


lukasy

Rekomendowane odpowiedzi

Wyjąłem zawór EGR, przy okazji wyciekł płyn chłodniczy, bo to ustrojstwo ma chłodniczkę osobną, zawór egr był w pozycji otwartej, siłownikiem mogę ruszać bez problemu, także nie jest zacięty, jak można ten zawór sprawdzić, podłączając do niego napięcie?

 

Ale zauważyłem po rozebraniu, że u mnie zacina się tak jak na filmie youtube.com/watch?v=pfuKOb7iGxs , tylko u mnie trzeba mocną pchnąć aby wróciło do pozycji, czyli jednak komputer miał rację o zacięciu zaworu, czy to może być problemem, że samochód zapalał i gasł?

Kolego dużo jest roboty aby wyciągnąć tez zwór? I w którym miejscu jest ta chłodniczka? Bo na schemacie jej nie widzę...http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB71-EUR-02-2008-E81-BMW-116i_16&diagId=11_4074

 

Chłodniczka jest zespolona z zaworem, dlatego nie ma jej na schemacie, o jej istnieniu dowiedziałem się dopiero jak jak wyleciał mi płyn. Roboty jest dużo i trzeba mieć małe rączki, zdejmujesz podszybie, ja zdjąłem jeszcze pompę Vacuum bo tam nie ma dojścia, zdjąłem zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i odkręcałem śruby z góry i od stron kolektorów dolotowego i wydechowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem zawór EGR, przy okazji wyciekł płyn chłodniczy, bo to ustrojstwo ma chłodniczkę osobną, zawór egr był w pozycji otwartej, siłownikiem mogę ruszać bez problemu, także nie jest zacięty, jak można ten zawór sprawdzić, podłączając do niego napięcie?

 

Ale zauważyłem po rozebraniu, że u mnie zacina się tak jak na filmie youtube.com/watch?v=pfuKOb7iGxs , tylko u mnie trzeba mocną pchnąć aby wróciło do pozycji, czyli jednak komputer miał rację o zacięciu zaworu, czy to może być problemem, że samochód zapalał i gasł?

Kolego dużo jest roboty aby wyciągnąć tez zwór? I w którym miejscu jest ta chłodniczka? Bo na schemacie jej nie widzę...http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB71-EUR-02-2008-E81-BMW-116i_16&diagId=11_4074

 

Chłodniczka jest zespolona z zaworem, dlatego nie ma jej na schemacie, o jej istnieniu dowiedziałem się dopiero jak jak wyleciał mi płyn. Roboty jest dużo i trzeba mieć małe rączki, zdejmujesz podszybie, ja zdjąłem jeszcze pompę Vacuum bo tam nie ma dojścia, zdjąłem zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i odkręcałem śruby z góry i od stron kolektorów dolotowego i wydechowego.

Pokrywę rozrządu zdejmowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.