Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie :)

temat dotyczy układu chłodzenia w BMW e39 [523i] M52TU25 z czerwca 1999r.

Problem wygląda następująco :)

Auto nagrzewa się prawidłowo, wskazówka trzyma pion nie ma żadnych wahań do przodu czy do tyłu. Płyn nie ubywa w ogóle.

Dzienny przebieg jaki pokonuje to 15km w jedną i 15 w drugą. "Problem" zaczyna się dopiero w południe na powrocie gdzie trafiam już na światła, jakiś mały korek itd. Przy temp. na zewnątrz około min. 20 stopni po chwilowym przestoju na światłach czy w koreczku załącza się wiatrak/visco. Słychać te charakterystyczne "łuuuuuuu" jakby v8 ale po chwili przestaje. I jak zacznie się tak dziać to później jest tak za każdym razem po chwilowym postoju.

Zaniepokoił mnie ten fakt, ponieważ dla porównania mam E36 z M52B25 i tam nawet przy 30 stopniach na zew. nie ma czegoś takiego chyba że się dobrze jej wstawi :)

 

W planach na początek jest wymiana pompy wody oraz termostat [i tu pytanie czy idę w dobrym kierunku] oraz płynu, ponieważ w tym przypadku wiem że od 4 lat nie był wymieniany.

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.