Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem ze swoim samochodem BMW E53 3.0D 184KM 2003r.

 

Miałem około 20L paliwa w baku. Wszystko było w porządku. Postanowiłem zatankować i wtedy zaczął się mój problem.

Przejechałem około 5km od stacji paliw i na zegarach wyskoczył komunikat "Fuel inject system" i silnik przeszedł w tryb awaryjny. Od tego czasu po zgaszeniu i ponownym uruchomieni silnika wszystko wygląda normalnie do momentu przekroczenia 2000 obr/min. Wtedy wyskakuje błąd na zegarach i tryb awaryjny silnika aż do momentu ponownego uruchomienia. Nie przekraczając 2000 obr. można jechać i nic się nie dzieje.

 

W momencie pojawienia się błędu na zegarach INPA wyświetla jeden błąd "4496 Raildruck-Plausibilitaet".

 

To co zrobiłem do tej pory to wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem pompę progową, wymieniłem zaworek "zwrotny" przy filtrze paliwa, wyczyściłem czujnik ciśnienia na listwie mimo ze wyglądał na czysty, wyczyścilem zawór regulacji ciśnienia w pompie paliwa mimo ze też był czysty i nic nie przyniosło żadnej poprawy.

 

Co jeszcze można próbować zrobić?

Opublikowano
Paliwo zatankowane na Orlenie. Też myślałem żeby go spuścić ale nie chce mi się wierzyć to to. Cały czas tam tankuje i było Ok. Zapomniałem dodać że korekty wtryskiwaczy są w normie, robiłem też dziś próbę przelewową i wszystkie wtryskiwacze przelały bardzo podobnie różnica max może 5%
Opublikowano

Chętnie sprawdzę i porównam, tylko jakie powinny być wartości?

Dodam że w momencie wyrzucenia błędu ciśnienie na listwie wynosiło 512,05 bar a ciśnienie pompki progowej 4,06 bara, prędkość obrotowa silnika 2372 obr/min.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.